لواندوفسکی و رویای حضور در رئال مادرید

لواندوفسکی همواره از آن دسته بازیکنانی بوده که علاقه اش به رئال مادرید را پنهان نکرده است. سال‌ها گذشته ولی رویای حضور در رئال و بازی کردن برای این تیم، هنوز در ذهن لواندوفسکی وجود دارد. تفکریست که در مغز او جریان دارد و مهاجم لهستانی بر این باور است که شرایط حال حاضر نقل و انتقالات می‌تواند حضور او در رئال را عملی کند.
زمان آن رسیده که او در مسیر ماجراجویی غیرممکن گام بردارد و هر چند که این موضوع یک عملیات آسان نخواهد بود ولی پا فشاری او، باعث می‌شود این انتقال همچنان ممکن باشد.
بایرن مونیخ همواره باشگاهی بوده که درها را به روی بازیکنانی که قصد ادامه همکاری با تیمشان را ندارد نبسته است و حداقل این موضوع را کارل هاینز رومینیگه، مدیر داخلی باشگاه در صحبت های اخیرش تایید کرده است.
کوچارسکی، ایجنت لواندوفسکی، از دوستان قدیمی باشگاه رئال مادرید است و بارها با مدیران باشگاه برای حضور لوا جلساتی برگزار کرده است. بایرنی ها می‌دانند که پیش از اتمام فصل نقل و انتقالات، کوچارسکی تلاش‌هایی برای انتقال لوا انجام داده است.
پس از 4 فصل در بایرن، لواندوفسکی می‌تواند دوره ای از دوران فوتبالش را به پایان برسد که فقدان‌هایی از جمله چمپیونزلیگ در آن وجود داشته است.
29 سال و 18 گل
رابرت لواندوفسکی 29 ساله است (در ماه آگوست 30 ساله خواهد شد) و همچنان به عنوان یک مهاجم خطرناک شناخته می‌شود. همانطور که 18 گلش در بوندس لیگا و 7 گلش در چمپیونزلیگ این را ثابت کرده است. در طول 50 بازی این فصل، او یکی از اثرگذارترین بازیکنان بوده و جدایی اش از جمع باواریایی برای آنها آسان نخواهد بود.
به علاوه کوچارسکی می‌داند که لواندوفسکی احتمالا آخرین قرارداد بزرگش را خواهد بست و لزومی ندارد این قرارداد با تیم فعلی اش باشد. در دو اقدام قبلی، هر دو طرف به انتقال راضی بودند ولی در نهایت این انتقال نهایی شد ولی ممکن است این داستان پایان خوشی هم نداشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 355381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟