ساغلام: در انتظار ملاقات با ورزشگاه پر یادگار هستم

ارتغرول ساغلام سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی در نشست خبری قبل از دیدار با گسترش فولاد صحبت‌هایی را درباره این مسابقه و برخی مسائل دیگر مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:
بازی با گسترش فولاد حکم فینال دارد
فردا بازی مهمی با گسترش فولاد داریم. این بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. از این جهت فینال است که اگر ببریم در جدول رده بندی جابه‌جا می‌شویم. اگر ۳ امتیاز را بگیریم که البته آسان نیست اما فاصله از پایین جدول می‌گیریم و می‌خواهیم به بالای جدول نگاه کنیم.
در انتظار ملاقات با هواداران تراکتور هستم
هرچه بازی‌ها پیش می‌رود این شانس را داریم که از شرایط استفاده کنیم ما دو بازی سخت خارج از خانه داشتیم و همیشه از خدا خواسته‌ام تا آن چیزی که لیاقت ما است را به ما بدهد. خوشبختانه فردا با هوادارانمان روبرو می‌شویم و سعی می‌کنیم تا اعتماد آنها را جلب کنیم. در ۲ بازی که انجام دادیم سعی کردیم کار را انجام دهیم و فردا باید اعتماد آنها را بیشتر کنیم. بازی با مشکی‌پوشان و پدیده برایمان مهم بود و باید خداراشکر کنم که نتایج خوبی گرفتیم بخصوص بازی با پدیده که هم خوب بازی کردیم و هم خوب نتیجه گرفتیم. البته نتیجه برای ما مهم بود و می‌توانم بگویم که گرفتن نتیجه مهمتر از نوع بازی بود. می‌دانم که هواداران از ما انتظار دارند و وجدان من برای این ۲ بازی راحت است و الان احساس آرامش داریم. ما فردا هوادارانمان را ملاقات می‌کنیم و انشاالله ورزشگاه پر از تماشاگر باشد. ما فردا هواداران پرشورمان را خواهیم دید و می‌خواهیم بازی خوبی ارائه دهیم تا پیروزی را هم به دست بیاوریم تا روند صعودی ما ادامه‌دار باشد.
امیدوارم با عرق پیشانی و سربلند از زمین بیرون بیاییم
بازی فردا برای ما بسیار مهم است چرا که می‌دانید روز دوشنبه هفته آینده یک بازی حساس در لیگ قهرمان آسیا داریم به همین دلیل نوع بازی خودمان را فردا شبیه‌سازی خواهیم کرد و می‌خواهیم از بازی فردا نهایت استفاده را ببریم. قبل از بازی با پدیده با بازیکنانمان صحبت کردم و گفتم که ما سالهاست که در فوتبال هستیم و زمانی که در یک بازی خوب بودیم در بازی بعدی دچار مشکل شدیم. به بازیکنانم گفتم که اینجا (تراکتورسازی) تیم بزرگی است و الان در جایگاهی قرار داریم که کسی را خوشحال نمی‌کنیم. این ۴ امتیازی را هم که گرفتیم ما را به جایی نرسانده است و باید چند بازی ببریم تا هوادارانمان خوشحال شوند برای همین اگر فردا امتیاز از دست بدهیم عذر و بهانه‌ای نداریم، من به بازیکنانم اعتماد دارم و می‌دانم که مسئولیت پذیر هستند، البته ایرانپوریان مصدوم بود و دیروز با ما تمرین کرد اما اسلامی‌خواه دچار مصدومیت طولانی مدت است و به غیر از او مشکلی نداریم. فردا مقابل گسترش بازی خوبی انجام خواهیم داد و می‌دانیم که آنها تیم خوبی هستند چرا که جایگاهشان در جدول مشخص است و روند صعودی خوبی هم داشتند امیدوارم فردا با عرق پیشانی و سربلند از زمین بیرون بیاییم.
کاویانپور انسان باشخصیت و فوتبالیست خوبی بود
در دوره اول مربی‌گری‌ام در تیم کایسری اسپور فعالیت می‌کردم و این شانس را داشتم که یک دوره کوتاه با حامد کاویانپور کار کنم، از این جهت می‌گویم که دوره کوتاه چون او بدشانس بود و مجبور شد از ما جدا شود اما او را انسان با شخصیت و فوتبالیست خوبی دیدم. درباره تفاوت‌ها هم باید بگویم که جایگاه تیم ملی ایران در رنکینگ فیفا مشخص است، ما ۲ بازی خوب در دو استادیوم زیبا انجام دادیم و ایرانی‌ها پیشرفت خوبی هم در این زمینه داشتند این مسائل باعث شد تا بفهمیم که مردم ایران چقدر خوب فوتبال را می‌فهمند و تصمیم گرفتم به ایران بیایم تا اینجا کار کنم. فردا که بازی خواهیم داشت می‌بینیم که مردم چقدر به فوتبال علاقه دارند، استادیوم تبریز یک استادیوم هیجانی برای یک فوتبال زیبا خواهد بود.
اگر می‌خواهید دوست‌تان داشته باشند،‌باید خوب کار کنید
در فوتبال یک واقعیت وجود دارد اگر می‌خواهید شما را دوست داشته باشند باید خوب کار کنید هواداران انتظار دارند که تیم خوب کار کند و باید خواسته آنها برآورده شود، برای رسیدن به محبوبیت باید خوب کار کرد. اینکه تیم نتیجه بگیرد همه ما در کنار هواداران خوشحال می‌شویم. می‌توانیم قبل از آمدن به تیم محبوب شویم ولی اگر نتیجه نگیریم محبوب نیستیم، در موفقیت شخصیت و نوع بازی بازیکنانم تاثیر دارد. ما به اینجا آمدیم تا تفاوت را نشان دهیم. این صحبت‌ها را با بازیکنان هم کرده‌ام باید برای تیم مثبت باشیم. باید همه با هم حمله و همه با هم دفاع کنیم. هر بازیکنی باید تاثیر خودش را بگذارد . در بازی با مشکی‌پوشان المیدا با یک پاس بلند که با دستش ارسال کرد پهلوان را در موقعیت گل قرار داد، ما این تاثیر را از همه بازیکنان می‌خواهیم، در دفاع هم از مهاجم می‌خواهیم از آن جلو کارش را آغاز کند، در این حالت می‌توان موفق شد که ما حاکم باشیم باید همیشه سریع کار کنیم و فوتبال روانی را ارائه دهیم. این مسائل با تلاش به دست می‌آید.
استفاده از خارجی‌های جدید؟
این بازیکنان در تمرینات حضور دارند و در صورت نیاز فردا از آنها استفاده می‌کنیم که این مسئله فردا مشخص خواهد شد.
دوست داشتیم با الاهلی در تبریز بازی کنیم
ما دوست داشتیم در تبریز بازی کنیم اما این اتفاق نیفتاد ظاهراً باید در مسقط به میدان برویم و فعلاً آخرین صحبتی که شده همین بوده است.
شرایط سفر به عمان ربطی به باشگاه نداشت
ما در لیگ یک روز قبل از بازی راهی شهر دیگر می‌شویم اما برای سفر به عمان ۲ روز زودتر حرکت می‌کنیم و این شرایطی است که باشگاه در آن نقشی نداشت.
هواداران فقط تیم خود را تشویق کنند
خودتان در سوال جواب را هم بیان کردید.از هواداران می‌خواهم آنچه لایق و شایسته شهر ما است را انجام دهند. آنها فقط تیم را حمایت و تشویق کنند و به مسائل دیگر مشغول نشوند که این مساله تاثیر منفی روی کار نگذارد. نتیجه هرچه باشد آنها از تیم حمایت کنند و فقط فکر بازی باشند. من از آنها این خواسته را دارم و خواهش می‌کنم رفتار بد نداشته باشند تا تراکتورسازی به چیزی که لایقش است برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 355098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟