دربی تبریز؛ مهره سفید دست کدام تیم است؟!

فیروز کریمی با گسترش فولاد در فصل جاری، از سبک دفاع- ضد حمله استفاده کرده و گسترش فولاد تلاش بر این داشته که با اتکا به دفاع خوب و منسجم، از اندک فرصت ها استفاده کند. آن ها تا اینجای فصل نیز موفق بوده اند و با 2 امتیاز کمتر از استقلال، در رده هفتم هستند. اطغرل ساغلام، سرمربی تیم تراکتور نیز با این شیوه به خوبی آشناست و در دو بازی اخیر و البته در ترکیه، نشان داده که به آن علاقه مند است.
ساغلام در بازی با پدیده با استفاده از ضد حملات موفق به شکست تیم مشهدی شد و در این راه، بازیکنان پرسرعت، بزرگترین کمک را به او کردند.
حال تشابه سبک بازی دو تیم تبریزی، یک شطرنج جالب را در شهرآورد تبریز به وجود می آورد. هر دو تیم مایل به حمله حریف و سپس ضد حمله هستند؛ اما با توجه به اهمیت پیروزی در این مسابقه، بالاخره یکی از تیم ها هجوم را آغاز خواهد کرد و باید دید این تیم کدام یک است و به عبارتی باید دید کدام تیم مهره سفید را در دست دارد و حرکت اول را انجام خواهد داد؟!
باتوجه به بازیکنان به مراتب با کیفیت تر تیم تراکتورسازی و حضور احتمالی هواداران این تیم، تی تی ها بیش از گسترش ملزم به کسب نتیجه هستند و به همین دلیل بعید نیست ارطغرل ساغلام حملات ابتدایی را انجام داده و به بازی شکل بدهد.
در این صورت باید منتظر واکنش شاگردان فیروز کریمی باشیم. اگر تراکتور گل اول را بزند، گسترش چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت و هجومی خواهد شد؛ اما در غیر این صورت، تراکتور فشار خواهد آورد و گسترش همچون بازی با پرسپولیس، به تک فرصت ها دل خواهد بست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 354944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟