فن دایک و متهم کردن بازیکنان تاتنهام به شبیه سازی

دو تیم لیورپول و تاتنهام شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند و داور در 10 دقیقه پایانی، 2 پنالتی به نفع تاتنهام اعلام کرد. این در حالیست که لیورپول نیز در دقیقه 82 گل دوم را زده بود و 2-1 پیش بود؛ ولی اعلام پنالتی های جنجالی، جو بازی را متشنج کرد. حال فن دایک، هر دو بازیکنی که پنالتی رویشان اعلام شد را به شیرجه زدن و شبیه سازی متهم کرد.
او گفت:" فکر می‌کنم پنالتی اول شبیه سازی بود. می‌شد به وضوح دید که کین شیرجه زده و هیچکس راجع به این موضوع صحبت نمی‌کند؛ ولی فکر می‌کنم او شیرجه زد. صحبت‌های زیادی درباره آفساید بودن یا نبودن آن مطرح شده؛ ولی به نظرم آفساید هم بود. فکر می‌کنم شیرجه هم زد. می‌شد به وضوح دید که او شیرجه زده است. این نظر من است و به نظرم داور نه متوجه آفساید شد و نه شیرجه زدن و پنالتی اعلام کرد.
روی پنالتی دوم هم داور به صحنه نزدیک تر از کمک داور بود. فکر می‌کنم از بدشانسی ما بود. من دیدم که لاملا به سمت دروازه ما می‌اید و سعی کردم پاهایم را ثابت کردم و او بدنش را به من زد و زمین خورد. داور گفت که بازی ادامه پیدا کند؛ ولی کمک داور تصمیم دیگری داشت."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 354427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟