پوچتینو: عملکرد داورها فوق العاده بود

دو پنالتی به نفع تاتنهام در 10 دقیقه پایانی بازی اعلام شد که پنالتی دوم توسط هری کین به گل تبدیل شد. روی پنالتی اول، عده ای معتقدند که کین در آفساید قرار داشت، هر چند که دژان لوورن روی توپ تاثیر گذاشت. همچنین خوشحالی جنجالی کمک داور پس از اعلام پنالتی نیز مزید بر علت شد که بسیاری این پنالتی را اشتباه و هماهنگ شده بدانند، هر چند که به گل تبدیل نشد. با این حال پوچتینو به تمجید از تصمیم داور پرداخت.
او گفت:" من به داور تبریک می‌گویم، زیرا به نظرم شخصیت بزرگ خود را نشان دادند. این که در این لحظات، چنین تصمیمی اخذ شود نشان از شجاعت آنها دارد و در رختکن هم من تایید کردم که تصمیمی که گرفته شد صحیح بود. گاهی ما به آنها انتقاد می‌کنیم، البته من نه زیرا سال‌ها پیش تصمیم گرفتم دیگر از داورها انتقاد نکنم؛ ولی فکر می‌کنم داورها شخصیت بزرگی از خود نشان دادند. فکر می‌کنم شناخت چنین اتفاقاتی و همچنین تبریک گفتن به آنها خیلی مهم است.
به نظرم نمایشی عالی از خود به اجرا گذاشتیم. فکر می‌کنم هر کسی که بازی را تماشا کرد از نمایش هر دو تیم لذت برد. تماشای چنین بازی بسیار لذت بخش بود. بله، فکر می‌کنم تیم من خیلی خوب کار کرد. در نیمه دوم عالی بودیم و کار خیلی دشواری پیش رو داشتیم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 354351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟