راند دوم از دربی ایرانی‌ها در یونان

قرعه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یونان باعث شد تا در اتفاقی نادر دو تیم بزرگ فوتبال یونان در کمتر از دو هفته سه بار دربی های حساس یونان را تجربه کنند. المپیاکوس و AEK با طرفداران دو آتشه که در اختیار دارند امشب در حالی راند دوم این دربی ها را تجربه خواهند کرد که بنا به ادعای رسانه های نزدیک به دو باشگاه از دو ستاره ایرانی در ترکیب اصلی خود بهره خواهند برد.
المپیاکوس از کریم انصاری فرد آقای گل و بهترین بازیکن هفته گذشته سوپرلیگ در پیکان خط حمله بهره می برد تا همچنان از هنر Art گلزنی این بازیکن ملی پوش ایرانی برای ادامه یکه تازی و تثبیت صدرنشینی خود سود ببرد اما احسان حاج صفی خرید زمستانی سرخ و سفیدها به احتمال فراوان باید در بازگشت به ترکیب 18 نفره همچنان روی نیمکت در انتظار فرصتی برای خودنمایی بماند.
در AEK اما این بار شرایط به نسبت بازی هفته قبل دور رفت جام حذفی متفاوت است تا جایی که مانوئل خیمنز سرمربی اسپانیایی تصمیم دارد با استفاده از مسعود شجاعی ستاره ایرانی در میدان کمربند میانی خود را تقویت کند تا به این ترتیب شانس کسب امتیاز از المپیاکوس را بالا ببرد که با این تصمیم رویارویی دو ستاره ایرانی در زمین مسابقه می تواند جالب توجه باشد.
راند سوم از دربی ایرانی ها در جریان رویارویی دو تیم بزرگ فوتبال یونان اواخر هفته جاری در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میزبان AEK در ورزشگاه المپیک شهر آتن برگزار خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 354074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟