حسرت 41 روزه ساغلام برای مربیگری در تبریز!

ارتغرول ساغلام سرمربی جدید تراکتورسازی تبریز که بعد از شکست 2 بر یک این تیم مقابل سایپا جانشین یحیی گل محمدی شده است، 2بازی پشت سر هم در مشهد با مشکی پوشان و پدیده هدایت سرخپوشان تبریزی را دور از خانه برعهده داشته است. او انتظار داشت که بالاخره در شهرآورد تبریز بین تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد در تبریز روی نیمکت تراکتورسازی بنشیند.
اما طبق اعلام کمیته انضباطی تراکتورسازی یک بازی خانگی را باید در استانی دیگر برگزار کند که این رای شوکه کننده منجر به انجام شهرآورد تبریز در استانی دیگر می شود که خبر خوبی برای تیفوسی‌های تراکتوری نیست.
تیم تراکتورسازی تبریز که بعد از این بازی میزبان الاهلی عربستان است؛ ولی این بازی به جای تبریز در مسقط عمان یا دوحه قطر برگزار می شود و بعد از این بازی سرخپوشان تبریزی باید مجدد 2 بازی در سواحل خلیج فارس بازی کنند.
این تیم 30 بهمن ماه در آنسوی خلیج فارس میهمان الغرافه قطر در دوحه است و سپس پنجم اسفند ماه در این سوی خلیج فارس در شهر جم میهمان پارس جنوبی این شهر است.
پر شورها که استقبال گرمی از این مربی ترک تبار در فرودگاه داشتند برای استقبال کامل در ورزشگاه خانگی خود باید روزها را شماره کنند تا دهم اسفند ماه بالاخره ساغلام را روی نیمکت ورزشگاه یادگار امام مقابل پیکان ببینند.
با توجه به اینکه ارتغرول ساغلام روز 29 دی ماه رسما به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز انتخاب شده است تا 6 بازی و 41 روز دور از تبریز هدایت تراکتورسازی را برعهده بگیرد.
مسئولان و هواداران تراکتورسازی تبریز از فدراسیون فوتبال توقع دارند تا شهرآورد تبریز در روز 18 بهمن ماه با حضور تماشاگران در تبریز برگزار شود و این محرومیت تعلیق یا به بازی با پیکان انتقال پیدا کند تا با روحیه ی مناسب به مصاف نماینده عربستان بروند و 2 بازی پشت سر هم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی خانگی خود را در شهر دیگری انجام ندهند.
نکته جالب موضوع اینجاست که در هیچ کجای دنیا شهرآورد بین دو تیم یک شهر ، در شهر دیگری برگزار نمی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 353705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟