بی خیالی گادوین روی اعصاب برانکو

شاید انتظارات در خصوص گلزنی از منشا بیش از حد توان او بود، شاید ظهور علی علیپور، عرصه را بر منشا تنگ کرد و شاید خواسته برانکو از مهاجم تیمش چیز دیگری باشد اما در هر حال، 4 گل در 22 هفته چیزی نیست که از منشا یک فوق ستاره بسازد.
اما با این وجود او در هر مسابقه دوندگی و جنگندگی بالایی دارد. تلاش تا سر حد توان در این بازیکن را باید تحسین کرد و برای بدشانسی هایش افسوس خورد. مثلا ضربه سری که به تیر دروازه خورد و دیگر موقعیت هایی که می توانستند او را به پنجمین گل برسانند. البته او در نیمه اول یک تک به تک فوق العاده را نیز از دست داد تا مشخص شود موقعیت سوزی هایش، تنها به بدشانسی مرتبط نیست.
منشا باید با احساس مسئولیت بیشتری بازی کند. او یکی از دو مهاجم تیم پرسپولیس است اما این نباید سبب موقعیت سوزی ها شود. بدون شک هر موقعیتی که گادوین از دست می دهد، می تواند تبعات بیشتری برای سرخ ها داشته باشد؛ علی الخصوص در رقابت های آسیایی که نتیجه را همین تک موقعیت ها مشخص می کنند.
منشا فصل آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد و باتوجه به روند فعلی نیز می تواند بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه شود اما آیا این هدف نهایی این بازیکن است؟! بدون شک او هدف های بزرگتری در سر دارد و برای پیاده سازی آن ها باید بیشتر و بیشتر تلاش کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 353586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟