مطهری: توقعات را از تیم پیکان بالا بردیم

حمید مطهری، مربی تیم پیکان در رابطه با شرایط این تیم به صحبت پرداخت. او با تشکر از داور دیدار اخیر تیمش صحبت خود را آغاز کرد و گفت: جا دارد که تشکر ویژه از آقای صفایی داور بازی قبل‌مان و تیم داوری‌شان داشته باشم. خیلی دوست داشتم این را بگویم تا یک زبان قدردانی در فوتبال ما جا بیفتد و همه به هم احترام بگذارند.
او درباره شرایط تیم بعد از شکست برابر سرخ پوشان نیز گفت: بعد از بازی پرسپولیس سعی کردیم که از لحاظ ذهنی و بدنی تیم‌مان را حفظ کنیم. باتوجه به شرایط جوی که به وجود آمده بود و چون تیمی تمرین محور هستیم، نتوانستیم تمرینات خیلی خوب و تاکتیکی داشته باشیم؛ بنابراین سعی کردیم جلسات تئوری و فنی را طی این دو روز داشته باشیم و نکاتی که مدنظرمان است را به تیم القا کنیم تا بتوانیم نسبت به بازی فردا نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.
مطهری ادامه داد: ما خیلی دنبال عدد و ارقام نیستیم و جالب است که رسانه‌ها دوست دارند به آن بپردازند. ما آن موقع که 7 برد پیاپی داشتیم همان زمان درباره‌اش صحبت کردیم و وقتی که همه صحبت از رکورد می کردند و ما می‌گفتیم که چنین چیزی نیست ما سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم. حالا هم که همه صحبت از 9 بازی بدون برد پیکان می‌کنند؛ یعنی 5 مساوی و 4 باخت؛ باید بگوییم که یکسری مشکلات به وجود آمد که الان جای توضیحات ریز درباره این مساله نیست؛ اما من موافق این صحبت که پیکان دچار افت شده نیستم و شما اگر همه جهات را در نظر بگیرید باتوجه به بودجه و شرایط ما نتایج بدی کسب نکرده‌ایم.
مربی پیکانی ها در رابطه با بالا رفتن توقعات از این تیم گفت: ما با عملکردی که هم سال گذشته و امسال داشتیم توقعات را از تیم خودمان بالا برده‌ایم. موضوع اصلی که باعث آسیب جدی در نتیجه‌گیری این 9 هفته ما شده عدم زمین تمرین مناسب است؛ من ابتدای صحبت‌هایم هم اشاره کردم که ما تیم تمرین محوری هستیم و یکی از دلایل این نتایج کسب شده همین زمین تمرین است و مسائل حاشیه‌ای دیگر که نمی‌‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم.
او در ادامه گفت: واقعا متاسفم بابت فضاسازی‌ها و جوهایی که در فوتبال درست می‌شود. دیگر این چنین صحبت‌ها و حرکات در فوتبال نخ‌نما شده است البته در هفته‌های گذشته هم چنین موضوعی بود و به اعتقادم همانطور که گفتم اینچنین حرکات نخ‌نما شده است. آنقدر فوتبال ما موضوع دارد که فکر می‌کنم جای پرداختن به این قصه‌ها نیست. به نظرم باید موضوعات خوبی را درباره فوتبال به جامعه القا کنیم، فوتبال خودش پر از حاشیه و داستان است و اگر بخواهیم به چنین مسائلی بپردازیم به جامعه مسائل منفی را القا می‌دهیم. الان هفته بیست‌ودوم است و صحبت از ارنج کردن واقعا یک چیز کاملا ساده و معمولی است. طبیعی است که در این هفته همه نسبت به هم شناخت کافی دارند. فیلم بازی‌ها را می‌بینند و این ساده‌ترین شکل است و دیگر در اختیار دادن ارنج یک تیم معنا و مفهومی ندارد. بیایید بیشتر دنبال موضوعات فوتبالی باشیم.
مطهری در پایان درباره ارتباط مدیریت باشگاه پیکان و ارتباط او با کادرفنی این تیم گفت: آقای شیعی باتوجه به شرایط باشگاه ما توقعاتشان منطقی است و همیشه همه جوره آقای جلالی که در رأس کادرفنی ما هستند حمایت کردند و ما این را از نزدیک احساس کردیم ولی باز از صحبت‌های ایشان و حمایت آقای جلالی تشکر می‌کنیم که به شایعات پایان داده‌اند. من نمی‌دانم چرا درباره چنین موضوعاتی صحبت می‌شود. پیکان سال گذشته بهترین نتایج سال‌های اخیرش را کسب کرد و امسال هم ما جایگاه بدی نداریم که بخواهیم اینطور درباره رفتن یا اولتیماتوم به سرمربی صحبت کنیم. ما تا آخر سال با بچه‌هایی که داریم تیم‌مان را به ثبات خواهیم رساند و مطمئن باشید که پیکان با جو و بچه‌های خوب و تیم یکدست نتایج خوبی خواهد گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 352976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟