مورینیو: من هیولای کودک خوار هستم!

با اضافه شدن الکسیس به خط حمله یونایتد، بسیاری معتقدند که مارکوس راشفورد جایگاه خود را در تیم از دست خواهد داد. راشفورد در این فصل 36 بازی برای یونایتد انجام داده و در 20 بازی از ابتدا فیکس بوده است. حال مورینیو که به بازی ندادن به بازیکنان جوان شهرت پیدا کرده، این موضوع را به کلی رد کرد.
او گفت:" داستان مارکوس جالب است زیرا او با آقای فن خال فوتبال را شروع کرد و وقتی تیم مشکلات زیادی داشت ، کمک زیادی کرد. سپس هیولایی که بچه ها را می‌کُشد، سرمربی تیم شد ولی از آن پس او همه بازی ها را بازی کرده است. او در تمام بازی ها حضور دارد، یا ازروی نیمکت به زمین می‌آید یا از ابتدا فیکس است. به عنوان مهاجم، وینگر، وینگر راست. همچنین به تیم ملی هم می‌رود.
او تجربه ای استثنایی در تمام سطوح دارد و آینده ای فوق العاده در انتظار اوست و حضور او در کنار چنین بازیکنانی خیلی به نفعش است. ولی آیا او بازی خواهد کرد؟ این داستان دیگر خیلی قدیمی شده زیرا او بازیکن بسیار مهمی برای ماست.
در خط حمله، بهبود تیم کار دشواری است. چه زمانی همکاری بهتری از بازیکنان حال حاضرمان شاهد خواهیم بود؟ ما نمی‌توانیم مسی را بخریم، نمی‌توانیمرونالدو Ronaldo را بخریم. اینها بهترین بازیکنان یک دهه اخیر هستند. ما با ماتا، مارسیال، لینگارد، راشفورد، الکسیس و لوکاکو در خط حمله هستیم که ترکیبی استثنایی هستند."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 352696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟