مهدی رحمتی به دنبال صید چهارمین طلای آبی!

استقلال فردا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود و با حضور مهدی رحمتی درون دروازه استقلال Esteghlal خیال بازیکنان این تیم از حضور یک دروازه بان مطمئن درون دروازه راحت است، دروازه بانی که در 2 بازی گذشته هم نشان داده که در اوج آمادگی به سر می برد.
اما مهدی رحمتی خودش هم برای قهرمانی استقلال در جام حذفی انگیزه های زیادی دارد چراکه در صورت محقق شدن این موضوع می تواندچهارمین قهرمانی خود در جمع آبی پوشان را جشن بگیرد و به یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ این باشگاه تبدیل بشود.
لیگ پنجم؛ رحمتی بود ولی بازی نکرد
در لیگ پنجم مهدی رحمتی در اوج جوانی در استقلال حضور داشت و نیمکت نشین وحید طالب لویی بود که در آن زمان یکی از آماده ترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب می شد. در آن زمان استقلال با شکست 4 بر یک برق شیراز قهرمان جام حذفی شد و مهدی رحمتی با وجود این که بازیکن تاثیرگذاری در آن تیم محسوب نمی شد، موفق شد اولین قهرمانی خود با پیراهن استقلال را در کارنامه خود به ثبت برساند.
لیگ یازدهم؛ قهرمانی با پیراهن حجازی
لیگ یازدهم لیگی بود که در آن مهدی در قامت بهترین دروازه بان فوتبال ایران و بعد از قهرمانی با سپاهان به استقلال برگشت. استقلال در آن سال در نیم فصل اول لیگ برتر نمایش خوبی داشت و با اختلاف در صدر جدول قرار داشت اما فرهاد مجید به شکلی عجیب در نیم فصل دوم قهر کرد و رفت، استقلال وارد حواشی عجیب شد و در نهایت قهرمانی را به سپاهان واگذار کرد.
اما در همان سال استقلال با شکست شاهین بوشهر قهرمان جام حذفی شد، بازی که مهدی رحمتی با پیراهن زنده یاد ناصر حجازی در زمین بازی حاضر شد و با مهار چند ضربه پنالتی نقش مهمی در قهرمانی این تیم ایفا کرد.
لیگ دوازدهم، فصلی که رحمتی رکورددار کلین شیت شد
مهدی رحمتی در لیگ دوازدهم ستاره بی چون و چرای استقلال پرستاره بود، او در آن سال با ثبت آمار 21 کلین شیت در لیگ برتر پررنگ ترین نقش را در سومین و آخرین قهرمانی تیمش در لیگ داشت. مهدی رحمتی در آن سال در مجموع 29 کلین شیت در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به ثبت رساند و فصل فوق العاده خود را با کلین شیت های پرتعداد به پایان برد.
راه چهارمین قهرمانی از آبادان می گذرد!
در چهارمین تجربه قهرمانی مهدی رحمتی خودش می تواند مهمترین نقش را داشته باشد چراکه بازهم گذر استقلال برای قهرمانی به جام حذفی خورده است و احتمالا ضربات پنالتی که کاپیتان استقلال در آن تبحر ویژه ای دارد.
خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند برنده بازی فردای استقلال- صنعت نفت به احتمال فراوان قهرمان جام حذفی خواهد شد و اگر رحمتی بتواند نمایش مطمئنی در این بازی داشته باشد، آبی ها می توانند امیدوار به فتح آخرین جام باقی مانده در این فصل باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 352307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟