اسدی: استقلالی‌ها بیشتر مشکوک به دوپینگ هستند!

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار درباره شرایط تیم نفت آبادان در آستانه دیدار با استقلال Esteghlal عنوان کرد: تیم ما بعد از برد خوبی که مقابل سپیدرود به دست آورد، از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار دارد. تمرینات منظمی را انجام می دهیم و الان نیز خود را برای دیدار با استقلال آماده می کنیم. همه چیز خوب پیش می رود و آماده ایم تا یک بازی خوب مقابل استقلال انجام دهیم.
وی درباره شرایط استقلال گفت: استقلال این روزها وضعیت خیلی خوبی پیدا کرده است؛ این تیم از زمان حضور آقای شفر وضعیتش متفاوت شده و واقعا کار سختی خواهیم داشت. اما این فرصتی که نصیبمان شده را به راحتی از دست نمی دهیم. ما برای رسیدن به نیمه نهایی حذفی زحمت زیادی کشیدیم و حالا برای حضور در فینال هر کاری خواهیم کرد. امسال می خواهیم یک افتخار تاریخی را برای مردم آبادان رقم بزنیم و با همت بچه ها تلاش خواهیم کرد تا این مردم را خوشحال کنیم. مردم آبادان لیاقت بهترین ها را دارند و امیدوارم بازهم بتوانیم خوشحال شان کنیم.
کاپیتان صنعت نفت آبادان با اشاره به درخواست استقلالی ها برای حضور ماموران دوپینگ در آبادان بیان کرد: اگر منظور مسئولان استقلال از تست دوپینگ تیم ما بوده که باید بگویم شرایط استقلال بیشتر از ما مشکوک است.
آنها ناگهان متحول شدند و اگر قرار به اتهام زدن باشد، ما باید این کار را انجام دهیم. به هر حال ما از حضور ماموران دوپینگ در آبادان استقبال می کنیم و امیدوارم بهترین ماموران تست دوپینگ هم به آبادان بیایند و کارشان را انجام دهند.
اسدی در پایان افزود: همه بازیکنان ما آماده هستند تا یک نتیجه خوب مقابل استقلال رقم بزنیم. بی تردید هواداران زیادی به ورزشگاه می آیند که حمایت کنند. پیشاپیش از این هواداران ممنونم و خواهشم این است که بدون حاشیه و تنش به حمایت از تیم بپردازند تا انشاءالله در زمین بتوانیم روز خوبی را سپری کنیم و نتیجه مطلوبی بگیریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 352121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟