تارتار: یا همه داورها قوی شوند یا همه پاک باشند

مهدی تاتار، سرمربی تیم پارس جنوبی جم پیرامون وضعیت این تیم بعد از شکست در مقابل تیم استقلال Esteghlal اظهار کرد: با توجه به نتیجه ای که در مقابل تیم استقلال داشتیم؛ بازیکنان ما تا روز گذشته شرایط روحی خوبی نداشتند. من با آنها صحبت کردم و واقعیتها را گفتم و سعی کردیم از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم. امروز بازیکنان استراحت کردند و از دوشنبه تمرینات را شروع خواهیم کرد. 
تاتار درخصوص علت شکست این تیم مقابل استقلال گفت: ما از نظر فنی به استقلال نباختیم. شبانه روز برای موفقیت و کسب سهمیه زحمت می کشیم؛ ولی بیهوده است، چون نمی گذارند ما سهمیه بگیریم. همه عنوان می کنند که برای چه تلاش می کنید؟ می گویند شما استانداردهای لازم برای سهمیه را ندارید و نمی خواهند شما سهمیه بگیرید. در دور برگشت تک تک بازی ها این موضوع را به ما ثابت کرد. حداقل ۴ بازی را به خاطر داوری از دست دادیم. بازی هایی که باید می بردیم را باختیم. من قبل از بازی به اصفهانیان گفتم که با توجه به هجمه هایی که به داوری ها است؛ این داور نباید بازی سنگینی مثل بازی استقلال را داوری کند، چون در هفته های قبل امتحانش را پس داده است؛ ولی او گفت که نگران نباشم و خود او نیز در ورزشگاه حضور دارد. 
وی در ادامه تاکید کرد: باید همتی باشد یا همه داورها قوی شوند یا همه پاک باشند. در بازی استقلال و پارس جنوبی جم داور قوی تری باید انتخاب می شد. چینش داوری باید درست باشد. تیم من قربانی شد. آخر فصل دو تیم سقوط Fallمی کند، اگر به ناحق باشد چه کسی پاسخگو است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟