ناصحی: باید به این روزهای بد پایان دهیم

رضا ناصحی مدافع با تجربه پدیده مشهد در مورد باخت این هفته تیمش مقابل سایپا به خبرنگار ما گفت: ما در روزی باختیم که شایسته باخت نبودیم. شاید خیلی هم شانسی برای برد نداشتیم؛ اما نباید بدون امتیاز از زمین بیرون می آمدیم. باید واقع بین بود و اعتراف می کنم بازی کیفیت قابل توجهی نداشت.
او ادامه داد: کیفیت بد زمین مسابقه مزید بر علت شد تا شاهد بازی خوبی نباشیم. هیچکدام از دو تیم نیز برتری خاصی نسبت به دیگری نداشتند و ما روی یک اتفاق و نه موقعیت گل بازی را باختیم. سایپایی ها به لطف شوتی که در میانه راه به مدافع ما برخورد کرد صاحب گل شدند و در طول 90 دقیقه نتوانستند خطری را روی دروازه ما خلق کنند.
او ادامه داد: در این هفته ها واقعا بد شانس هم بوده ایم. توپ هایمان تبدیل به گل نمی شود در حالیکه ما در نیم فصل اول یکی از بهترین خط حمله های لیگ را در اختیار داشتیم. باید از این شرایط خارج شویم و به روند خوب مان در نیم فصل اول بازگردیم.
ناصحی با اشاره به دیدارهای آتی تیمش مقابل تراکتورسازی و پارس جنوبی جم نیز گفت: ما دو هفته متوالی میزبان هستیم و این دو بازی سخت و دشوار بهترین فرصت برای بالا کشیدن تیم در جدول است. می دانیم کار خیلی سختی داریم؛ ولی امیدواریم با حمایت های هواداران عزیزمان بتوانیم حداکثر امتیازات را از این دو بازی کسب کنیم و شرایط را تغییر دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟