توفیر پدیده مقابل استقلال تا سایپا، یک اکبر و یک رضا!

رضا مهاجری که ابتدای فصل خوب یارگیری کرده، همچنان تا اینجای دست به گریبان با لشکری از مصدوم و محروم است؛ نبود فریبرز گرامی، محسن یوسفی، بابک حاتمی که مدتهاست که برای پدیده یک عادت تلخ شده اما محرومیت‌های گاه و بیگاه در چنین شرایطی عملا دست مهاجری را همچون دیدار این هفته با سایپا خالی گذاشته است.
مهاجری که با نظر داور در بازی با استقلال Esteghlal تهران از زمین اخراج شده بود، طبق قوانین سفت و سخت این روزهای لیگ کاملا ارتباطش با نیمکت و رختکن سفید و سرخ‌پوشان مشهدی قطع بود تا تیمی که غالبا در نیمه‌دوم با هیجانات خاص مربی‌اش، اوج می‌گرفت این بار در نیمه دوم سه امتیاز را به حریف کرجی خود بدهد.
دردسر بزرگتر مهاجری اما نبود اکبر صادقی بود که در این بازی بارها به چشم آمد، جایی که بسیاری از توپ‌های آمده از دفاع و انتقال به حمله، خیلی خوب برای مهاجمان پدیده ساخته و پرداخته نشد تا حسرت گل زدن قاضی Judge ادامه پیدا کند؛ با این توصیف که بازی مستقیم سایپا هم دیگر هافبک‌های خلاق پدیده را از جریان بازی خارج می‌کرد.
اوج بدشانسی پدیده مهاجری هم ضربه شوتی بود که با برخورد به سر محمد حسین مرادمند، مدافع این تیم، تغییر مسیر داد و دروازه‌بان آماده این روزهای پدیده را با وجود کش زیادی که بدنش داد از دست یافتن به یک کلین شیت دیگر محروم کرد.
توفیر پدیده‌ای که استقلال تهران قدرتمند را در مشهد متوقف کرده بود، شاید در ورزشگاه دستگردی بیشتر در این دو بخش بود اما مشهدی‌ها امیدوارند از این هفته که دو بازی خانگی پشت‌سر هم در امام رضا(ع) بازی می‌کنند، کامبکی قوی داشته باشند تا روزهای بی‌امتیاز و کم امتیاز خود را فراموش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟