توضیح تاج به نمایندگان مجلس در مورد دلیل برگزاری بازی بانوان در اهواز

مهدی تاج اظهار داشت: امروز به همراه وزیر ورزش Sport و برخی مسئولان ورزشی به مجلس شورای اسلامی رفتیم که در این جلسه نمایندگان مسایل و سوال‌های خود را مطرح کردند. نمایندگان مجلس از وزیر ورزش در مورد طرح‌های عمرانی نیمه کاره در ورزش سوال پرسیدند و وزیر هم توضیحات خود را بیان کرد. تنها سوال تخصصی که در این جلسه از من به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال پرسیده شد در مورد شفافیت مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال Esteghlal بود و اینکه نمایندگان محترم مجلس نواقصی را در مورد این دو باشگاه مشاهد کرده بودند که من هم توضیح‌های لازم را در این ارتباط به آنها ارایه کردم.

وی افزود: یکی دیگر از مسایلی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در موردش سوال کردند علت تبعیضی بود که بین برگزاری مسابقه فوتبال بانوان در شهر اهواز و لغو بازی آقایان در همان شهر و در همان روز بود که بنده هم گفتم ساعت این دو بازی کاملا متفاوت بوده. بازی تیم بانوان صبح بود که هوای برای برگزاری مسابقه مناسب بوده اما بازی تیم آقایان عصر برگزار شد که شدت گرد و غبار زیاد بوده و مسابقه آقایان به همین دلیل لغو شد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به نظر می‌رسد که توضیح‌هایی که به نمایندگان مجلس شورای اسلامی داده شد آنها را قانع کرده استبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 350352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟