فریم به فریم با جنجال های ورزشگاه سیرجان + عکس

مسئولان باشگاه مس کرمان برای میزبانی از راه آهن در هفته بیست و یکم تصمیم به برگزاری این دیدار در ورزشگاه امام علی(ع) شهر سیرجان گرفتند بلکه به این ترتیب روند ناکامی های خود را پایان بدهند.
این بازی که تا دقیقه 5+90 با تساوی 1-1 در حال پیگیری بود از سوی داور با اعلام ضربه پنالتی به سود میزبان به یکی از جنجالی ترین بازی های هفته تبدیل شد، چون پنالتی برای مس اصلا به مذاق نیمکت نشینان راه آهن خوش نیامد و باعث شد تا محسن بیاتی نیا در اعتراض به این تصمیم برای دقایقی بازیکنانش را از زمین بیرون کشیده و نزدیک به 8 دقیقه بازی را متوقف کند.
در دقیقه 95، ارسال بلند برای یاسر فیضی، مهاجم مس کرمان با دخالت مدافع راه آهن مواجه شد. محمدرضا سلیمانی، بازیکن شماره 70 راه آهن که برای دفع توپ اقدام کرده بود، در ادامه با برهم خوردن تعادلش با لمس توپ توسط دست مانع از رسیدن آن به مهاجم مس کرمان شد تا دوستی با دمیدن در سوت خود یک کارت زرد به این بازیکن و اعلام پنالتی برای مس کرمان کند. تصمیمی که با حواشی زیادی همراه شد و راه آهن 4 امتیازی که امیدوار به دستیابی به امتیاز این بازی بود خود را در آستانه‌ی شکستی دوباره دید تا درگیری و مخالفت با این ضربه دقایق زیادی را صرف خود کند.
سرانجام با وساطت مسئولان حاضر در ورزشگاه کادر فنی راه آهن برای بازگشت بازیکنان به زمین رضایت دادند تا این بازی 105 دقیقه ای که در نوع خود رکوردی محسوب می شود با پنالتی دقیقه 103 به سود کرمانی ها در سیرجان به پایان رسیده و اولین برد دور برگشت برای نارنجی پوشان دل کویر به ثبت برساند و قطار راه آهن را ناکام به پایتخت بفرستد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 349842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟