کاپیتان تیم ملی استرالیا مقابل تراکتورسازی

رسانه های استرالیایی اشاره کرده اند که مارک میلیگان، بازیکن حال حاضر تیم ملبورن ویکتوری، در آستانه پیوستن به تیم الاهلی عربستان قرار دارد. بنا به ادعای این رسانه ها، الاهلی و ملبورن مذاکرات لازم را انجام داده اند و تنها توافق در برخی نکات باقی مانده تا حضور این بازیکن در تیم عربستانی رسما اعلام شود.
وکیل میلیگان در این باره اظهار داشته که این بازیکن دوست دارد دوباره به کشورهای حاشیه خلیج فارس بازگردد. میلیگان سابقه 2 فصل حضور در بنی یاس امارات را در کارنامه دارد و با باشگاه الاهلی عربستان هم به خوبی آشناست.
میلیگان 33 ساله در فصل جاری سیزده بار برای ملبورن ویکتوری به میدان رفته که آخرین بازی او مربوط به 2 شب پیش و پیروزی سه بر صفر این تیم مقابل وسترن سیدنی است.
او که یکی از کاپیتان های تیم ملی استرالیا است و در جام جهانی 2018 نیز حضور خواهد داشت، تا کنون 67 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده و 6 گل ملی به نام خود ثبت کرده است.
روزنامه SBS هم بخشی از صحبت های خود میلیگان را منتشر کرده بود که حاکی از علاقه این بازیکن برای پایان موفقیت آمیز مذاکرات و نهایی شدن حضور او در الاهلی عربستان و بازی مقابل 60 هزار هوادار سبزپوش این تیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 349349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟