کامدار: برای تراکتور با تمام وجود بجنگید

احمد کامدار پیش از هر چیزی ابتدا صحبتش را با این جمله آغاز کرد:«ای کاش تبریز به داشته هایش توجه کند و دست هر بیگانه ای را به شهر و دیارش باز نکند!» او در ادامه به ورزش Sport سه گفت: ما بازی 6 امتیازی را خیلی خوب و مسلط بازی کردیم. البته عدم تمرکز و گلزنی در دقایق ابتدایی ما را هوشیار کرد تا بتوانیم موقعیت هایمان را یکی پس از دیگری به ثمر بنشانیم.
او که در دیدار مقابل پرسپولیس با یک کارت زرد مواجه شده بود و فکر می‌ کرد مقابل تراکتوری ها نمی‌ تواند بازی کند حالا با کارت زرد این بازی از آنکه نمی‌ تواند در شهر مادری اش به میدان برود ابراز ناراحتی می‌ کند و می‌ گوید: ای کاش حالا که بعد از مدت ها به زمین مسابقه برگشتم و تیم نفت در روزهای خوبش قرار دارد می‌ توانستم در زادگاهم مقابل همشهری هایم باز هم نمایش خوبی داشته باشم و در موفقیت تیمم دخیل می‌ بودم؛ ولی خب حسرت بازی در شهرم بر دلم ماند و امیدوارم در عوض نفت از تبریز دست پر برگردد.
هافبک نفت در مورد آرزو و حسرتی که در ابتدای صحبت هایش به زبان آورد اینطور توضیح می‌ دهد: همه تبریزی ها تیم تراکتور را دوست دارند و همه نسبت به این تیم تعصب دارند. مانمی‌ خواهیم اتفاقات گذشته برای تراکتورسازی تکرار شود و برای همین با حسرت این جمله را بیان کردم. می‌ خواهم هر کسی که بالای سر این تیم حضور دارد با تمام توان برای سرخ های تبریزی بجنگد و بهترین ها را برایش پدید آورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 348967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟