رضا نور و بازگشت با گل 3 امتیازی!

مدافع سابق تیم پرسپولیس که در پایان لیگ پانزدهم از این تیم جدا شد، پس از دوره ناموفق در مشهد و جنوب، حالا به سپیدرود آمده تا زیر نظر علی کریمی، سال های پایانی فوتبالش را ادامه دهد.
او که در 36 سالگی همچنان در سطح اول فوتبال کشور بازی می کند، همراه با جادوگر به سپیدرود آمد تا پیراهن سرخ این تیم را بر تن کند و به یاد روزهای خوب با پرسپولیس، در این تیم بدرخشد. رضا نور در بازی های قبلی نیمکت نشین بود؛ اما در این بازی با نظر علی کریمی در ترکیب اصلی قرار گرفت و روز خوبی را در جدال با زردپوشان اصفهان رقم زد.
نورمحمدی که در دفاع مستحکم نشان می داد، در دقیقه 82 جلو آمد تا از قد و قامت بلندش استفاده کند و این چنین هم شد تا دومین گل سپیدرود در این مسابقه با ضربه سر او به دست آید. کاپیتان سابق تیم پرسپولیس در تیم قبلی هم اغلب با سر گلزنی می کرد و در 5 فصل حضورش در پرسپولیس موفق به زدن 10 گل هم شد.
او که حضور دوباره در لیگ برتر را مدیون جادوگر می داند، گلش را هم با او تقسیم کرد تا علاقه اش به هم تیمی سابق و مربی فعلی را این چنین نشان دهد.
حال او که گل 3 امتیازی را برای تیمش به ثمر رسانده، امیدوار است در بازی های بعدی هم در ترکیب اصلی باشد و شایستگی هایش را بیش از این نشان دهد. سپیدرود هفته آینده به مصاف پیکان می رود؛ اما بدون شک جدال ویژه برای جادوگر و نورمحمدی بازی هفته سی ام مقابل پرسپولیس است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 348861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟