دروازه‌بان‌های مشهدی سارق 4 امتیاز از استقلال + عکس

محمدرضا کرمی نام نا آشنایی در فوتبال ایران بود و البته اکنون نیز شرایط مناسبی در رختکن سیاه جامگان ندارد و گزینه اول عنایتی نیست؛ اما روز درخشان او برابر استقلال Esteghlalباعث شد تا تصاویر زیادی از او ثبت شود و این بازیکن جوان با واکنش های خوب خود، استقلال را در مشهد متوقف کرد.
در دیدار عصر جمعه استقلال و پدیده، این وظیفه به گردن سعید جلالی راد بود. دروازه بانی که برخلاف کرمی هفته های زیادی است که خود را مطرح کرده و همچنان قصد نیمکت نشینی در ترکیب پدیده را ندارد. این دروازه بان جوان نیز در دیدار با استقلال روز خوبی داشت و موفق شد در لحظات پایانی با پای خود پنالتی ابراهیمی را مهار کند تا استقلال برابر پدیده نیز در مشهد متوقف شود. همین مهار پنالتی باعث شد تا دروازه بان خوش آتیه پدیده شادی مانند آنچه از حسین حسینی دروازه بان استقلال بعد از هر سیو سراغ داشتیم، انجام دهد و بالاترین تمرکز بازیکنان پدیده شکل بگیرد.
این دو دروازه بان مشهدی بیشتر از هر بازیکن دیگری از استقلال شفر امتیاز گرفتند و اگر تیم شفر حالا در رده ششم حضور دارد، بیش از هر فرد دیگری باید این دو بازیکن را مقصر دانست که با واکنش های خوب خود و ارائه یک عملکرد درخشان، استقلال را متوقف کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 348849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟