ماجرای قرارداد دنیزلی با تلویزیون ترکیه چیست؟

با اینکه مسئولان باشگاه تراکتورسازی با مصطفی دنیزلی درباره رقم قرارداد و نحوه فعالیتش در ایران به توافق کامل رسیده بودند اما یک مساله غیرمنتظره این قرارداد را تا آستانه لغو برده است. دنیزلی که به عنوان کارشناس شبکه تلویزیونی تی آر تی اسپورت ترکیه فعالیت می کند، قراردادی یکساله با این شبکه امضا کرده و برای اینکه بتواند با تراکتور همکاری کند، دو راه دارد؛ یکی اینکه او شنبه ها تبریز را به مقصد استانبول ترک کند و بعد از حضور در برنامه شنبه شب ها برگردد و راه دوم فسخ قرارداد با این شبکه تلویزیونی است.
اینکه دنیزلی یک روز در هفته به ترکیه برود و در ایران نباشد، با توجه به شرایط حساس تراکتورسازی با موافقت مسئولان این باشگاه مواجه نشده و در این صورت تنها راهکار فسخ قرارداد با شبکه تلویزیونی تی آر تی اسپورت است که این مساله را هم مدیران تلویزیون ترکیه نمی پذیرند.
در این شرایط دنیزلی به همراه دخترش که کارهای مربوط به آقامصطفی را انجام می دهد، در حال رایزنی با مدیران شبکه تی آر تی هستند تا شاید بتوانند آنها را راضی به فسخ قرارداد کنند که البته کار دشواری به نظر می رسد.
از این رو زمانی که دنیزلی از مسئولان تراکتورسازی خواسته به علت همین موضوع است و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون نیمکت تیم تبریزی رخ خواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 348111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟