پله: برزیل جزو مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ است

تیم ملی فوتبال برزیل در حالی به عنوان اولین تیم به جام جهانی 2018 راه یافت که در مرحله نیمه‌نهایی دور قبل این رقابت‌ها در سال 2014 در خاک خود متحمل شکست تحقیرآمیز 7 بر یک مقابل آلمان شد و از رسیدن به قهرمانی باز ماند. اسطوره فوتبال آلمان اما بر این باور است که سلسائو در جام بیست‌ویکم تمامی ویژگی‌های لازم برای رسیدن به قهرمانی را دارد.
پله 77 ساله در این باره گفت: آنهایی که برزیلی هستند و برزیل را باور دارند، این تیم را جزو مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه می‌دانند. یکی از نکات خوب که در تیم ملی برزیل اتفاق افتاد، انتخاب تیته به عنوان سرمربی بود، کسی که تیم را از نو ساخت. در جام جهانی اخیر ما بهترین بازیکنان جهان را داشتیم، اما تیم سازمان لازم را نداشت.
برزیل که تا کنون پنج بار به عنوان قهرمانی مسابقات جام جهانی رسیده است و آخرین آن به سال 2002 بازمی‌گردد، در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 از 18 بازی خود 12 پیروزی و 5 تساوی کسب کرد و تنها متحمل یک شکست شد و در نهایت با 41 امتیاز و 10 امتیاز برتری نسبت به اروگوئه به مرحله پایانی این رقابت‌ها صعود کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 347857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟