جای خوشحالی دارد که 6 بازیکن از تیم امیدها با تیم اصلی پرسپولیس تمرین می‌کنند

منوچهر عبدالله نژاد، سرمربی تیم امید پرسپولیس درباره وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه وضعیت تیم بد نیست اما من به شخصه از تیم انتظار بیشتری داشتم. ما در نیم فصل اول بازی های بسیار فشرده ای داشتیم اما در نیم فصل دوم با برداشتن این شرایط رقابت ها شکل بهتری پیدا کرد.
وی درباره کیفیت رقابت های قصل جاری اظهار داشت: امسال چند تیم خوب کار کردند، تیم هایی مانند پیکان، مقاومت و سایپا همیشه در لیگ جزو مدعیان هستند، دلیل آن هم این است که پروسه جذب بازیکن را از نونهالان و نوجوانان آغاز می کنند اما امسال تیم های عقاب، استقلال Esteghlal و بادران تیم های خوبی تشکیل داده اند و رقابت سنگین و فشرده ای را در جدول شاهد هستیم.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازیکنانی که از تیم امید با بزرگسالان تمرین و بعضا روی نیمکت می نشینند اظهار داشت: برای من جای خوشحالی دارد که 6بازیکن از امیدهای پرسپولیس با تیم اصلی تمرین می کنند و فقط روز بازی ما تعدادی از آنها را در اختیار داریم. به هر حال مهمترین کاری که ما می توانیم برای این بازکنان انجام دهیم همین است، آنها تا روی نیمکت و پشت خط زمین بازی رسیده اند و از اینجا به بعد باید با تلاش و همت بیشتر خود را وارد زمین بازی کنند.
وی در رابطه با تساوی دربی های این فصل گفت: نمی دانم چه حکمتی بود که باید این بازی ها مساوی می شد، در هر دو بازی ما از حریف خود تا دقایق پایانی جلو بودیم و اشتباهات داوری در این 2بازی کاملا به ضرر ما بود، شما فیلم بازی را نگاه کنید توپ به اوت رفته و بازیکن آنها به بازیکن ما خورده و داور دقیقه 90 پنالتی اعلام می کند.
بخش دیگری از صحبت های این پیشکسوت فوتبال ایران درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر بود، او در این باره به گفت: خوشبختانه پرسپولیس در بازی با سیاه جامگان عملکرد خوبی داشت و توانست با استفاده از تجربه خود و حرفه ای گری بازیکنی مانند علیپور به گل برسد. در نیم فصل دوم بازی کردن مقابل تیم های پایین جدول کار ساده ای نیست، به هرحال بنده امیدوارم پرسپولیس با ادامه این روند هرچه زودتر قهرمانی خود در این فصل از لیگ برتر را مسجل کند.
او درباره موضع رفتن طارمی تصریح کرد: من به خاطر کوچکترین رفتار غیر حرفه ای در تیم امید باید سر بازیکن داد بزنم و از آنها بخواهم با بازیکنان حرفه ای نگاه کنند اما من وقتی می بینم بازیکنان با هم دعوا می کنند باید به بازیکنم چه بگویم؟ درمورد آقای طارمی هم باید بگویم اصول حرفه ای جای خود، پرسپولیس باشگاه مکتب داری است و در مکتب پرسپولیس مرام، معرفت و اخلاق ورزشی از اصول ابتدایی و اساسی است، آقای طارمی آن مشکلات را برای باشگاه به وجود آورد و در زمانی که می توانست در لیگ قهرمانان آسیا به تیم کمک کند و کمی از آسیب هایی که به تیم زده را از خاطر هواداران پاک کند، به یکباره می گذارد و می رود.
عبدالله نژاد در پایان و در پاسخ به این سوال که روند بازیکن سازی در باشگاه پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کند، گفت: بازیکن سازی یک پروسه زمان بر است که برنامه ریزی در کنار ثبات مدیریت از عوامل تاثیرگذار در آن است، این پروسه از نونهالی آغاز می شود و رده به رده ادامه پیدا می کند تا به جوانان و امید می رسد، هنوز 2سال از آمدن قنبرپور به آکادمی پرسپولیس نمی گذرد و مطمئن هستم با این برنامه ریزی در آینده شاهد معرفی نخبگان بیشتری از باشگاه به فوتبال ایران خواهیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 346883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟