زیدان باید به کارش در رئال ادامه بدهد

رئال در حال حاضر با 16 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا، در رتبه چهارم جدول لالیگا قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم باید در دو دیدار دشوار به مصاف پاری سن ژرمن بروند.
آنها در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری در مجموع دو دیدار 5-2 نومانسیا را شکست دادند اما تساوی 2-2 دیدار برگشت در سانتیاگو برنابئو به این معنا بود که آنها در 4 دیدار اخیرشان، تنها یک پیروزی داشتند.
در چنین شرایطی، شایعاتی در مورد احتمال برکناری زیدان در صورت ادامه این روند منتشر شد اما لادروپ که در دهه 90 برای رئال بازی کرد، معتقد است 8 جامی که زیدان در دو سال برای رئال کسب کرد، باید حاشیه امنیت مناسبی برای او به همراه بیاورد.
او به خبرنگاران گفت:" من فکر می کنم او فوق العاده کار کرد. او در شرایط دشواری به رئال آمد. او برای اولین بار به دستاوردی رسیده که از زمان آغاز چمپیونزلیگ در سال 93 سابقه نداشته، دو قهرمانی پیاپی در چمپیونزلیگ که همراه با یکی از آنها، لالیگا را هم بالاتر از بارسا برده است. بنابراین فکر می کنم او این فصل فوق العاده کار کرد.
همه از ابتدا و دیدار سوپرجام، وقتی آنها بارسا را شکست دادند، صحبت می کردند و سال قبل آنها به همه جام ها رسیدند. امسال مثل سال پیش نیست اما فکر می کنم آنچه او در دو سال قبل به آن رسید باید برای دادن اعتبار لازم به او کافی باشد؛ حتی اگر آن این فصل چیزی نبرند. باید به او اعتبار لازم داده شود و او به کارش ادامه بدهد."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 346245 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟