جلالی: به تغییرات سپیدرود توجهی ندارم

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپیدرود که روز آینده ساعت 15 در ورزشگاه شهدای شهر برگزار می شود، گفت: با وجود اینکه ما در طول بازی هایی که انجام دادیم، از لحاظ نتیجه گیری نوسان زیادی داریم ولی چیزی که مایه خوشحالی است اینکه ما در مجموع عملکرد خوبی داشته ایم و برای من خوشحال کننده تر این است که در مدل بازی آنقدر نوسان نداریم و اگر ما با وجود بازی های خوب نمی توانیم نوسان را کم کنیم، شاید به خاطر عدم دقت ما در بخش حمله است و این هم مسئولیتش به عهده من است.
وی ادامه داد: ما تمرینات خوبی برای تقویت بخش تهاجمی داشته ایم و در پنجره نقل و انتقالات هم تیم را در این پست ترمیم کرده ایم و امیدوارم در آینده این سطح نوسانی را کمتر کنیم.
جلالی در مورد افت تیم پس از 7 برد پیاپی عنوان کرد: ما در دور برگشت با پدیده، پارس جنوبی بازی کنیم و شاید کم ترین حق ما بردن با یک گل بود و در مشهد بچه ها بسیار بازی قابل احترامی انجام دادند. یا در مقابل ذوب آهن یکی از بهترین بازی های فصل ما بود و در جایی که کم ترین حق ما 7 امتیاز از سه بازی بود، تنها 2 امتیاز گرفتیم. از نظر بازی ما کمی نوسان داریم؛ چون روی کیفیت بازی ها تحلیل داریم؛ اما روی نتیجه نه و باید کار بیشتری روی گلزنی انجام دهیم.
سرمربی پیکان در مورد تغییر و تحولاتی که روی نیمکت سپیدرود انجام شده و اینکه این موضوع می تواند برای تیم او دردسر ایجاد کند، اضافه کرد: به هر حال بازی ها همیشه این حکایت ها را دارد؛ شما زمانی به تیمی می خورید که بحران دارد و یا هر چیز دیگری ولی ما به این چیزها توجهی نداریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟