بهترین خبر برای رئال در روزهای بحرانی

رئال به فاصله چند ماه از بهترین تیم تاریخ تبدیل به یکی از بدترین تیم های چند فصل اخیر خود تبدیل شده است. سال ها بود که رئال را در رده چهارم لالیگا ندیده بودیم و کیفیت بازی های این تیم نیز هفته به هفته نزول می کند؛ به طوری که کهکشانی ها نه تنها دیگر مدعی قهرمانی لالیگا نیستند که حالا باید مراقب باشند که سهمیه لیگ قهرمانان را از دست ندهند.
شب گذشته رئال در ادامه روند نزولی خود در زمین سلتا متوقف شد تا حالا از 4 بازی بیرون خانه، تنها سه امتیاز کسب کرده باشد. فاصله با بارسلونا با یک بازی کمتر به 16 افزایش یافته و موج انتقادات به زیدان از هر طرف سرازیر شده است. در چنین روزهایی تنها خبر خوب برای هواداران رئال، بازگشت پرفروغ گرت بیل است.
او در جام جهانی باشگاه ها پس از هفته ها غیبت بازی کرد و خوش درخشید. سپس در کوپا دل ری یکی از سه گل رئال را وارد دروازه نومانسیا کرد و شب گذشته هر دو گل کهکشانی ها را برابر سلتا به ثمر رسذاند. بیل که در طول دوران حضورش در رئال 14 ماه را به دلیل مصدومیت از دست داده، در این فصل تنها 15 بازی انجام داده و با زدن 7 گل، دومین گلزن برتر رئال است.
زیدان باید خوشحال باشد که در مقطعی که بسیاری از ستاره هایش دچار افت محسوسی شده اند، گرت بیل به روزهای آرمانی خود بازگشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟