ارسال فهرست تیم ملی فوتسال به AFC

تیم‌ ملی بزرگسالان فوتسال ایران باید از ۱۲ بهمن در مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه به میدان برود و تیم ملی المپیک ایران نیز شهریور سال آینده برای اولین‌بار در المپیک جوانان بازی خواهد کرد.
سید محمد ناظم‌الشریعه درباره آخرین برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان گفت: فهرست اولیه شامل اسامی بیست و پنج بازیکن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم و امروز هم فهرست بیست نفره را منتشر خواهیم کرد تا ملی پوشان برای حضور در اردوی بعد از لیگ آماده شوند. هنوز روز تشکیل اردو مشخص نیست. می‌خواستیم از پنج‌شنبه وارد اردو شویم اما احتمال دارد آن را به روز جمعه منتقل کنیم. یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده (۲۴ و ۲۵ دی) نیز قرار است با تیم ملی بلاروس بازی کنیم و سپس عازم اسلوونی می‌شویم.
هم‌چنین علی صانعی، سرمربی تیم ملی المپیک فوتسال ایران درباره مراحل استعدادیابی تیمش توضیح داد: تعداد زیادی از بازیکنان را دیده‌ایم و در حال حاضر به فهرست ۵۰ نفره‌ای رسیده‌ایم. به دنبال این هستیم تا سال جدید، بتوانیم فهرست ۳۰ نفره‌ای را داشته باشیم. هم‌چنین اوایل اسفند، بازیکنان باید تست پزشکی بدهند تا سن استخوانی آن‌ها مشخص شود. اوایل تیر ۱۳۹۷ نیز، اسامی ۲۵ بازیکن را به کمیته ملی المپیک بدهیم.
او در ادامه به برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی نیز اشاره کرد و گفت: قرعه‌کشی مسابقات المپیک سه ماه مانده آغاز آن، برگزار می‌شود. می‌خواهیم دو- سه بازی دوستانه قبل از تعطیلات نوروز داشته باشیم که یکی از آن‌ها با تیم اروپایی است. با چند تیم آسیایی هم صحبت‌ کرده‌ایم تا بعد از نوروز با آن‌ها بازی کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟