پرسپولیس چگونه به نفت گل می‌زند؟

سرخ ها ابتدا در سوپرکاپ فوتبال ایران نفت را با 3 گل مغلوب کردند و چند هفته بعد با همین نتیجه آن ها را در ورزشگاه تختی در هم کوبیدند. بازی بعدی دو تیم در جام حذفی بود که این بار هم قرمزها موفق به کسب برد شدند. اما 8 گلی که شاگردان برانکو در فصل جاری به نفت زده اند از کجا، توسط چه کسی و در چه بازه زمانی بوده است؟!
علیپور، طارمی و احمدزاده؛ بیشترین گل مقابل نفت
از این 8 گل، شش تا را این سه بازیکن به ثمر رسانده اند. علیپور اول و آخرین گل پرسپولیس به نفت در فصل جاری را زده، طارمی در بازی لیگ دو بار دروازه این تیم را باز کرده و احمدزاده هم یک گل در سوپرکاپ و یک هم در ورزشگاه تختی وارد دروازه فراهانی کرده است. دو گل بعدی را مسلمان در سوپرکاپ و منشا در جام حذفی زده اند.
نیمه اول یک گل، نیمه دوم پرگل
در فصل جاری و توسط پرسپولیسی ها تنها یک بار توپ در نیمه اول وارد دروازه نفت شده و باقی گل ها در نیمه دوم بوده است. دو گل هم توسط مسلمان و طارمی در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، دو گل در بازه زمانی میانی این نیمه و سه گل هم در یک ربع پایانی مسابقه زده شده است.
2 شوت، 2 تک به تک و 4 گل از محوطه جریمه
محسن مسلمان و مهدی طارمی به ترتیب در بازی سوپرکاپ و دیدار لیگ، موفق به گلزنی از پشت محوطه جریمه شده اند. احمدزاده و علیپور با پنالتی دروازه را باز کرده اند. همین علیپور و طارمی این بار در موقعیت تک به تگ گل زده اند و منشا و احمدزاده هم با شوتی از داخل محوطه جریمه به این مهم رسیده اند.
مسلمان در بازی چهارم هت‌تریک می‌کند؟!
محسن مسلمان هافبک خلاق سرخ ها در سه دیدار قبلی مقابل نفت 2 پاس گل داده است. در بازی سوپرکاپ علیپور را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با ضربه ای دیدنی دروازه را باز کرد و در مسابقه ای که درچارچوب لیگ برتر بود هم طارمی را در موقعیت تک به تک صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای دیدنی دروازه را گشود.
گل اول: پاس پشت مدافعان توسط مسلمان و ضربه علیپور در دقیقه 17
گل دوم: شوت از پشت محوطه توسط مسلمان در دقیقه 65
گل سوم: پنالتی فرشاد احمدزاده در دقیقه 83
گل اول: پاس مسلمان به قلب Heart دفاع نفت و ضربه طارمی در دقیقه 46
گل دوم: پاس طارمی به راست و درون محوطه جریمه به احمدزاده و شوت او در دقیقه 60
گل سوم: پاس نعمتی و شوت طارمی از پشت محوطه جریمه در دقیقه 88
گل اول: ضربه سر علیپور به منشا رسید و او با شوت از داخل محوطه جریمه دروازه را باز کرد در دقیقه 73
گل دوم: پنالتی علیپور و گل در دقیقه 85برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 343831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟