ادعای مدیر فولاد: لغزش پرسپولیس و قهرمانی ما

سید سیروس پورموسوی در ابتدای فصل به فولاد آمد تا بعد از دوسال ناکامی این تیم قرمزپوش اهوازی با مدیریت اژدری زاده، رنگ و بوی تازه ای بگیرد.
در حالیکه در ابتدای فصل، آنگونه که باید و شاید نتوانست مهره های مورد نظر خود را جمع کند، محمد طیبی و فرشاد سالاروند به دلایل واضحی شبانه قید فولاد را زدند و راهی تیم دیگری شدند.
قرمزهای اهوازی که در پنج هفته نخست، دو باخت را تحمل کرده بودند، حال ١٢ هفته است شکست نخورده اند و با ٣١امتیاز و اختلاف ٩ امتیازی با صدرجدول در جایگاه دوم حضور دارند، مدیرعامل فولاد اما در مصاحبه ای اعلام کرده که در فکر قهرمانی است؛ او امیدوار است نتایج دو فصل اخیرش با اسکوچیچ و سعداوی را بتواند با تکیه بر نیروی بومی جبران کند.
وی در مصاحبه ای درباره شانس قهرمانی تیمشان گفته است: به قهرمانی هم فکر می‌کنیم. به هر حال باتوجه به این که ۱۳ هفته به پایان لیگ باقی مانده است و احتمال هر لغزشی از سوی پرسپولیس وجود دارد و همچنین با توجه به همت و همدلی بازیکنان‌مان و قولی که به هم داده‌اند، امیدوارم کسب این نتایج خوب ادامه داشته باشد. سعی ما این است که حداقل سهمیه آسیایی را بگیریم و ان‌شاءالله اگر بتوانیم قهرمان هم بشویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 343678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟