آقا زمانی: مقابل پرسپولیس دنبال اتفاقات خوب هستیم

تیم قدیمی شهر تهران برای چندمین بار در این فصل با تغییر و تحولات اساسی مواجه شد و حالا این تیم باید با مربی جدیدش هومن افاضلی و مالکان تازه ای که جدیدا اختیار عمل باشگاه را در اختیار گرفته اند مسابقات را ادامه بدهد.
نفت در اولین قدم با کادر مدیریت و فنی جدید باید روز جمعه با پرسپولیس بازی کند. در این تیم بازیکنانی هستند که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و یکی از آن ها سامان آقا زمانی است. آقا زمانی درباره شرایط این روزهای نفت گفت:« اوضاع تیم بد نیست، خداراشکر داریم با شرایط جدید تمرین می کنم. این پنجمین بار است در این فصل که مربی جدید داریم اما دنبال اتفاقات خوب هستیم و امیدوارم بتوانیم در اولین قدم مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی بگیریم.»
او درباره بازی روز جمعه برابر تیم سابقش گفت:« پرسپولیس تیم سابق خودم است و هرچه دارم از این تیم است. خیلی خوشحالم مقابل پرسپولیس بازی می کنم.»
او بااشاره به بازی های قبلی این تیم برابر پرسپولیس در این فصل گفت:« ما در آخرین بازی که با پرسپولیس در جام حذفی برگزار کردیم مظلومانه مقابل پرسپولیس باختیم. یک گل آن ها آفساید بود و پنالتی شان هم پنالتی نبود. ما غیر منصفانه از جام حذفی کنار رفتیم و می توانستم برنده آن بازی باشیم. اما حالا با حضور مالکان جدید انگیزه بچه ها چند برابر شده و اگر قبل از مسابقه به مطالبات بچه ها هم پرداخت شود قطعا بچه ها با انگیزه بالاتری بازی خواهند کرد.»
هافبک نفت تهران درباره کادر فنی جدید این تیم گفت:« من آقای افاضلی را از زمانی که در تیم ملی نونهالان بودم می شناسم. ایشان یک مربی بادانش و کاربلد است و امیدوارم نفت را به جایگاه اصلی اش برساند.»
آقازمانی در این رابطه که بازی روزجمعه بدون تماشاگر برگزار می شود گفت:« ما در این بازی میهمان هستیم اما ای کاش تماشاگران هم حضور داشتند. فوتبال بدون تماشاگر به درد نمی خورد. من دوست داشتم تماشاگران پرسپولیس هم می توانستند در ورزشگاه حضور داشته باشند تا بازی جذاب تر شود.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 343618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟