صربستان و ازبکستان حریفان تدارکاتی مراکش

در شرایطی که هروه رنارد سرمربی فرانسوی مراکش بعد از قرعه کشی جام جهانی و قرار گرفتن در گروه B که منجر به هم گروهی با ایران، اسپانیا و پرتغال شد، از مقامات فدراسیون این کشور خواست چند بازی تدارکاتی با تیم های اروپایی، آمریکای جنوبی و آسیایی تدارک ببینند که در ابتدا رسانه ها از اسکاتلند و آرژانتین به عنوان رقبای احتمالی نام بردند.
پیرو این اخبار سایت moroccoworldnews مدعی شد این تیم نه تنها به مصاف دو تیم نام برده نخواهد رفت بلکه مذاکراتش با فدراسیون بلژیک برای انجام بازی دوستانه نیز به بن بست خورده است. این سایت نوشت:« فوزی لکیا رئیس فدراسیون مراکش در آخرین صحبت های خود با اعلام این که بلژیک تمایلی ندارد بنا به مسائل امنیتی دیداری با تیم های شمال آفریقا از جمله مراکش، تونس، مصر و ... داشته باشد، پیشنهاد بازی دوستانه با شیرهای اطلس(لقب مراکش) را رد کرده است».
بنا به اعلام این سایت مراکشی اولین رقیب ایران در جام جهانی طی ماه مارس در دو بازی دوستانه به مصاف ازبکستان در کازابلانکا و صربستان در لندن خواهد رفت که تاریخ و مکان دقیق بازی با صربستان در اردوی اروپایی هنوز اعلام نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 343152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟