ویسی پیشکسوت مربی‌ها در مربع سقوط!

علی کریمی و هومن افاضلی به عنوان مربیان تیم های سپیدرود و نفت تهران انتخاب شدند و احتمالا تا پایان فصل، هدایت این تیم ها را برعهده خواهند داشت. چند هفته قبل نیز رضا عنایتی سرمربی سیاه جامگان شد تا به همراه عبدالله ویسی، مربع سقوط Fall را تشکیل دهند.
این 4 نفر که جزو مربیان جوان فوتبال ایران محسوب می‌شوند، بدون شک بزنگاهی تاریخی را پشت سر می گذارند و امیدوارند با حفظ تیم هایشان در لیگ، بر اعتبار خود بیافزایند. میانگین سنی آن ها 43 سال است و علی کریمی با 39 سال سن جوان ترین مربی در مربع سقوط به شمار می رود. البته باید گفت تیم علی کریمی، در جدول نیز وضعیت بهتری دارد و ستاره سابق بایرن مونیخ و شالکه، از شانس بیشتری برای بقا بهره مند است.
هم اکنون در جدول سیاه جامگان ( 12 امتیاز)، نفت تهران (13)، استقلال Esteghlal خوزستان (14) و سپیدرود با 15 امتیاز از قعر به بالا را تشکیل داده اند و همانطور که از امتیازات مشخص است، نمیتوان با قطعیت از بقا یا سقوط تیمی سخن گفت. در هفته پیش رو، سیاه جامگان میهمان فولاد خواهد بود، سپیدرود با گسترش دیدار خواهد کرد و استقلال خوزستان و نفت نیز در پایتخت به مصاف سایپا و پرسپولیس خواهند رفت.
این هفته هر 4 تیم با حریفانی قدرتمند روبه رو خواهند شد و حتی سپیدرود نیز مقابل گسترش کار راحتی را نخواهند داشت. اما در چنین شرایطی، امتیاز گرفتن از تیم های بزرگ و مدعی می تواند گامی بلند و رو به جلو در راستای هدف باشد و باید دید کدام تیم موفق به این کار مهم خواهد شد.
عبدالله ویسی و هومن افاضلی با 46 سال سن، پیشکسوت این مربع هستند؛ اما باتوجه به تجربه بیشتر و البته موفقیت های بزرگتر ویسی، او را باید کاپیتان یا پیشکسوت مربع سقوط لیگ هفدهم بنامیم؛ کسی که دو فصل پیش، در کنار مظلومی و برانکو مثلث قهرمانی را تشکیل داده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 342807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟