از دست دادن سهمیه آسیا حسرت بزرگی بود

در این بیانیه که توسط مسعود سمیعی مدیرعامل جدید باشگاه نفت از طرف شرکت تهران کاررسا منتشر شد اهداف کلی از خرید این باشگاه ان هم در این شرایط بحرانی تعریف شد.
بیانیه مدیرعامل جدید باشگاه نفت به این شرح است:
به نام خدا
فوتبال یکی از جذابترین ورزش Sport های دنیاست که مخاطبین و حامیان بسیار و خاص خود را دارد . از شرکتهای هواپیمایی تا شرکت های بیمه ، بانک ها، بیمارستانهاى زنجیره اى و... در بخش خصوصی در سراسر دنیا در فوتبال سرمایه گذاری نموده اند .
هر چند خبر های خوبی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در فوتبال ایران به گوش نمی رسد و هر کدام یا به شهرت طلبى و یا خودنمایى متهم شده اند و یا فقط به دید منبع بدون پایان تامین مالى و هزینه تبدیل گردیده اند ، شرکت تهران کاررسا که سهامداران آن جمعی از پزشکان متخصص ایرانی هستند بر آن شده است که در این ورزش محبوب ورود کرده و طرحى نو دراندازد و مطابق استانداردهاى روز نیا عمل کند.
تیم نفت تهران را در شرایطی تحویل گرفته ایم که مانند یک بیمار رنجور نیاز به درمان اساسی دارد. بر این اساس تلاش کردیم تا با برگزاری جلسات منظم با کارشناسان حرفه ای خبره در امر فوتبال نوین و بین المللی سعی در حل مشکلات بنیادین این تیم نماییم. طبق بررسی های اولیه جهت حل مشکلات نیاز به زمان هست که هیات مدیره شرکت سعی دارد با صبر و شکیبایی فرصت مناسب را در اختیار کارشناسان مربوطه قرار دهد.
هر چند خوشحالیم که با ورود شرکت تهران کاررسا سهمیه لیگ برتری تیم نفت برای استان تهران حفظ و از انحلال این تیم جلوگیری به عمل آمد از طرفى هم از دست دادن سهمیه آسیایی حسرت بزرگی را بر دل ما گذاشت ،که البته به بازگرداندن آن نیز ناامید نیستیم و اعتقاد ما بر این است که باید برای کسب مجدد این سهمیه تلاش کرد .
از آنجایى که ثبات مدیریتی و ایجاد نظم تیمی مهمترین هدف ما برای بازگشت آرامش به تیم نفت نوین تهران خواهد بود،در اولین قدم جهت تعیین سرمربی با سه گزینه که مهمترین فاکتور انتخاب آنها آشنایی به فوتبال نوین ، تجربه بین المللی ، تسلط به زبان انگلیسی و تکنولوژی جدید می باشد مذاکره کردیم که بر همین اساس هومن افاضلی سرمربی سابق تیم ملی امید و دستیار سابق برانکو ایوانکویچ به عنوان گزینه نهایی ما انتخاب شد.
در پایان ضمن تشکر و قدردانى از حسن اعتماد و همکارى مجمع سهام داران باشگاه نفت بویژه جناب آقای دکتر سلحشور ریاست محترم مجمع و دیگر اعضاء، جناب آقاى دکتر شریف حسینى و سایر دوستان در وزارت نفت و همچنین از جناب آقاى گل محمدى ریاست محترم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران سپاسگزارى نموده و خاطر نشان مى گردد که جهت بازگشت به مسیر پیشرفت این تیم ریشه دار به حمایت هاى فدراسیون محترم فوتبال ، سازمان محترم لیگ ، خانواده محترم فوتبال و همچنین اهالی محترم رسانه و هوادارن عزیز که مهمترین سرمایه فوتبال هستند دلبسته ایم .
تا چه پیش آیدو چه در نظر افتد.
مسعود سمیعی
مدیر عامل باشگاه نفت تهرانبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 342726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟