خرید کهکشانی موردعلاقه رئالی ها برای فصل بعد

رئال مادرید سال 2017 را با 5 جام به اتمام رساند تا پرافتخارترین سال تاریخ خود را سپری کرده باشد.
سال 2017 هرچقدر برای رئالی ها خوب بود، فصل 18-2017 برای آنها خوب پیش نرفته است. آنها در لالیگا 14 امتیاز با بارسا اختلاف دارند و در رده چهارم قرار گرفته اند و در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز باید به مصاف پی اس جی بروند.
مهمترین نقطه ضعف رئال در فصل جاری افت در آمار گلزنی است. 
در نظرسنجی مارکا که بیش از 100 هزار نفر شرکت کرده بودند، مشخص شد که 85 درصد هواداران رئال با تقویت تیم در انتقالات زمستانی موافق هستند و 88 درصدشان نیز معتقدند که این تقویت باید در خط حمله صورت بگیرد.
مارکا همچنین خواسته بود که هواداران رئال در مورد خرید بازیکن کهکشانی برای فصل بعد نیز نظر بدهند که 34 درصد به هری کین رای دادند و نیمار با 23 درصد دوم شد. 
در واقع رئالی ها هری کین، ستاره تاتنهام و بهترین گلزن دنیا در سال 2017 را به فوق ستاره برزیلی سابق بارسا و فعلی پس ای جی ترجیح می دهند. امباپه، لواندوفسکی، هازارد، ایکاردی و دیبالا در رتبه های بعدی قرار گرفتند.
همچنین اکثر قریب به اتفاق هوادارانی که در نظرسنجی شرکت کردند، با ادعای رونالدو Ronaldo مبنی بر ضعیف تر شدن رئال در فصل جاری موافق هستند و 55 درصد هم اعتقاد داشتند که زیدان باید به دنی سبایوس، بیش از 4 خرید دیگر این فصل رئال میدان بدهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 341842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟