بدشانسی دوباره برای آرام‌طبع

محمدامین آرام‌طبع که در نقل و انتقالات نیم‌فصل به جمع شاگردان عبدالله ویسی اضافه شد، در نخستین مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل تراکتورسازی به میدان رفت ولی پس از آنکه بازی به وقت‌های اضافه رفت، فرزاد حاتمی با ضربه شدیدی به صورت این بازیکن منجر به مصدومیت او شد، طوری که مهاجم تراکتور در این صحنه کارت قرمز دریافت کرد.
آرام‌طبع که با وجود این آسیب دیدگی به بازی ادامه داده بود و در هفته شانزدهم لیگ هم مقابل تراکتور در ترکیب استقلال Esteghlal خوزستان حضور داشت، روز گذشته نیز جزو 11 بازیکن تیمش برابر آبی‌های تهران بود اما مجددا او با بدشانسی دیگری مواجه شد.
این مدافع چپ که دوران خوبی در صبای قم داشت، پس از یک فصل در پرسپولیس که به میدان نرفت، امیدوار بود با استقلال خوزستان بتواند به دوران درخشانش بازگردد ولی یک مصدومیت دیگر مانع از این اتفاق برای او شده است.
در دقیقه 42 بازی روز گذشته استقلال خوزستان و استقلال تهران، آرام‌طبع قصد داشت با ضربه سر توپ را به شیخ‌ویسی برساند که ضربه داریوش شجاعیان از پشت به او، موجب آسیب دیدگی این بازیکن شد؛ آرام‌طبع پس از این برخورد برای مداوا به کنار زمین رفت و دیگر قادر به ادامه مسابقه نبود.
مصدومیت زانوی پای چپ آرام‌طبع مشکوک به پارگی رباط صلیبی است ولی وضعیت دقیق او فردا و پس از معاینه پزشکان در تهران مشخص می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 341766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟