اشاره رسانه معروف روسی به سریال شکست‌ناپذیری تیم ملی ایران در مسیر جام جهانی ۲۰۱۸

شبکه MATCHTV روسیه در سایت رسمی خود با توجه به روزهای اندک‌باقی‌مانده به پایان سال 2017 میلادی گزارشی درباره حوادث Accidents مهم فوتبالی جهان در مسیر راهیابی تیم‌های ملی کشورهای مختلف به جام جهانی 2018 منتشر کرده است.

این رسانه روسی در بخشی از گزارش خود به تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و نوشت: ایران در 12 متوالی شکستی را پذیرا نشد. این بهترین نتیجه در میان تیم‌هایی است که به جام جهانی 2018 روسیه راه یافته‌اند.

MATCHTV در ادامه این مطلب آورده است: سریال نباختن شیرهای ایران 18 ساعت و 41 دقیقه به طول کشید. رکورد گل نخوردن ایران در آخرین بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برابر سوریه پایان یافت، زمانی که دیگر ایرانیان بلیت این رقابت‌ها را برای خود قطعی کرده بودند.

تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین، ایسلند، پاناما و کره‌جنوبی از دیگر تیم‌هایی بودند که در گزارش سایت شبکه ورزشی روسیه مورد توجه قرار گرفتند.

جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 341466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟