رونالدو الگویم بود ولی ترسی از مقابله با او ندارم

امباپه زمانی که 13 سال داشت، چند روز را در باشگاه رئال مادرید سپری کرد و حتی با رونالدو Ronaldo نیز دیداری داشت؛ ولی در نهایت ترجیح داد فوتبالش را در موناکو ادامه دهد.
او که اکنون بازیکن پی اس جی است، در مورد بازی 50 روز دیگر برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مارکا گفت: «رئال و پی اس جی از بهترین های دنیا هستند و این بازی یک فینال زودرس است.
رئال بهترین تیم دنیاست و در دو سال اخیر، دو بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان شده است. پی اس جی هم تیمی در حال رشد است و معتقدم دو بازی دشوار و البته جذاب را خواهیم دید. ما به برنابئو می رویم تا نتیجه ای خوب کسب کرده و شانس صعودمان را بالاتر ببریم.»
بای در برنابئو: «من در ورزشگاه های زیادی بازی کرده ام ولی در برنابئو هرگز. روز قبل از بازی، زمان کافی برای تماشای برنابئو خواهم داشت ولی اینکه ابهت رئال و ورزشگاهش در طول بازی من را تحت تاثیر قرار دهد، غیرممکن است.
این یک بازی بزرگ از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است و به خوبی می دانیم که چه فرصت خوبی در برنابئو برای ارسال یک پیغام مهم برای دنیا خواهیم داشت. بسیار با انگیزه ایم و می توانیم برابر رئال، تاریخ جدیدی برای باشگاه بنویسیم.»
مواجهه با رونالدو: «واضح است که او الگوی دوران نوجوانی من بود ولی هیچ ترس و نگرانی خاصی از مقابله با او ندارم.
البته که از رونالدو چیزهای زیادی یاد گرفته ام و مطمئنا هنوز می توان از بازیکنی که 5 توپ طلا دارد، چیزهای بیشتری یاد گرفت. البته الان در پی اس جی، ستاره ای چون نیمار را داریم که هر روز از او یاد می گیرم. در دنیا تکنیک هیچ بازیکنی در حد نیمار نیست. همچنین از کاوانی هم چیزهای زیادی یاد گرفته ام.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 341325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟