پیروانی: ساعت مناسب برای بازی، حق ماست

افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیسی ها در رابطه با شرایط این تیم به صحبت پرداخت. او در رابطه با ساعت برگزاری دیدار پیش روی پرسپولیسی ها گفت: در دیدار با تیمی که مقابل آنها بازی کردیم به ما گفتند نورافکن ورزشگاه مشکل پیدا کرده؛ من سوالم این است که از یک سال پیش تا به امروز مشکل حل نشده و در عرض دیروز تا جمعه قرار است اتفاق خاصی بیفتد؟ بازی ما در شهرستان بود حالا هر بحثی که مطرح بوده؛ چطور از ساعت 16:30 می شود 14:30؟ 
سرپرست جدید پرسپولیسی ها ادامه داد: درخواستم این است که در دیدار پیش رو ما میزبان هستیم و بازی روز تعطیل است و می خواهیم که هوادارانمان به ورزشگاه بیایند و از حق میزبانی استفاده کنیم. زیاده خواه نیستیم و این هم حق مسلم ماست و من به نمایندگی از تیم و طرفداران میلیونی دلم می خواهد این اتفاق خوب برایمان بیفتد. ما چیز زیادی نخواستیم و گفتیم که بازیمان از ساعت 14:30 تبدیل به 16:30 شود تا یک بازی خوب ارائه دهیم.
وی در رابطه با مشکل احمد نوراللهی گفت: از روزی که آمدم برای احمد نوراللهی رایزنی ها را انجام دادیم، هرچند ما نماینده ایران در آسیا هستیم و اینکه قرار باشد یک بازیکن فقط در آسیا حضور داشته باشد خب مطمئنا نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد. بازیکن در طول لیگ بازی نکند و فقط 3، 4 بازی حضور داشته باشد؟! از مسئولین و کسانی که در این موضوع تاثیرگذار هستند تقاضا دارم که همکاری کنند. او مدتی است که در کارش گره ای افتاده ضمن اینکه خودم شخصا پیگیر این موضوع هستم تا احمد را در قالب تیم قرار دهیم.
پیروانی درباره تیم ملی و دوران حضور خود روی نیمکت تیم ملی گفت: من آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم و اکنون پستم در باشگاه پرسپولیس است. مطمئنا جوابگوی بحث ها و اتفاق های پرسپولیس هستیم. پرسپولیس عشق و زندگی من است و افتخار این را دارم که سال ها درونش بودم و مطمئن باشید تمام تلاشم را می کنم برای سربلندی و پیروزی پرسپولیس. 
سرپرست پرسپولیسی ها در پایان گفت: ما امروز حضوری صحبت کردیم و بعد از تمرین به باشگاه خواهم رفت و نامه جابجایی زمان بازی را خواهیم زد، ما چون میزبان هستیم حق مسلم مان است و انشااله این اتفاق بیفتد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 340468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟