مسلمان، برنده نبرد مهندس‌ها

دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس روز گذشته در ورزگاه غدیر اهواز به تساوی یک یک انجامید.
در جدال تیم های اول و سوم جدول، نگاه ها به توانایی هافبک های دو تیم خیره شده بود. در راس خط میانی هر تیم، یک بازیکن شاخص با لقب مهندس حضور داشت. ایمان مبعلی در فولاد و محسن مسلمان در پرسپولیس بازیکنانی هستند که نقش کلیدی ایفا می کنند و مدیریت حملات تیم هایشان را به عهده دارند. این دو در فصل گذشته هم در کنار کاوه رضایی آمار بیشترین پاس گل را از آن خود کرده بودند و رقابت انفرادی تنگاتنگی داشتند.
در تقابل روز گذشته، اثرگذاری این دو بازیکن با یکدیگر قابل قیاس نبود و محسن مسلمان موفق شد با یک ارسال، پاس تک گل تیمش را به گادوین منشا بدهد و نتیجه بازی را با پیروزی یک بر صفر به بازیکن جایگزین خود یعنی بشار رسن تحویل دهد.
اما در سمت مقابل ایمان مبعلی چندان تاثیر خاصی روی بازی فولاد نگذاشت و سیروس پورموسوی را مجاب کرد که یک تعویض زودهنگام خود را به او اختصاص دهد. مبعلی که از عملکرد و البته تعویض شدنش عصبی بود، در زمانی که بیرون از زمین حضور داشت، شاهد به ثمر رسیدن گل تساوی از سوی همبازیانش بود.
بازی دیروز اگرچه تا حدودی به کام پرسپولیسی ها تلخ شد، اما برای مهندس این تیم هشتمین پاس گل را در شانزدهمین هفته فصل در بر داشت و فاصله او را با سایر پاسورهای برتر لیگ افزایش داد. مسلمان حالا به تعداد ۲ برابرِ نزدیک ترین رقیبش در جدول پاسور ها، پاس گل داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 340297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟