گیگز: به یونایتد توصیه کردم امباپه و ژسوس را بخرند

گیگز تمام طول دوران فوتبالش را در منچستریونایتد سپری کرد و دو سال به عنوان دستیار نیز در این تیم فعالیت کرد. حال اسطوره ولزی مدعی شد که زمان فان خال به باشگاه توصیه کرده بود که به دنبال گابریل ژسوس و امباپه بروند ولی اقدامی در این جهت صورت نگرفت.
او گفت:" من سه سال پیش بازی های گابریل ژسوس را تماشا کرده بودم. یک سال امباپه را زیر نظر داشتم. با بازیکن‌یاب ها آنها را تماشا می‌کردیم و دقت زیادی در این موضوع داشتیم. برای خرید آنها در آن زمان، نهایتا 5 میلیون پوند نیاز داشتیم و می‌توانستیم تیم خیلی خوبی آماده کنیم.
می‌دانم که یک بازیکن یونایتد باید چگونه باشد. خیلی ها آمدند و نتوانستند در سطح یک بازیکن یونایتد باشند و خیلی ها هم نباید تیم را ترک می‌کردند. درباره رافائل، دنی ولبک، جانی ایوانزو ... صحبت می‌کنم، بازیکنانی که از رده های سنی باشگاه رشد کرده بودند. خیلی دشوار بود زیرا فان خال تفکرات خودش را داشت و باید به این تفکرات احترام گذاشته می‌شد ولی چندین بار در مورد آنها بحث کرده بودیم. او می‌دانست که من با این بازیکن ها هم بازی بودم ولی انگار که این بازیکنان به درد فان خال نمی‌خوردند.
برخی مثل ونگر می‌خواستند بیشتر بازی کنند و جانی ایوانز چندین مصدومیت شدید داشت بنابراین می‌توان شرایط را درک کرد."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 339341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟