پاسخ رییس منتخب به ابهامات فدراسیون سه‌گانه

محمدعلی صبور بعد از انتخابش به عنوان رییس فدراسیون سه گانه برای 4 سال آینده اظهار داشت: ما اقداماتی در سال های اخیر در استان ها انجام دادیم که فکر می کنم که اگر در این دوره هیچ، در 20 سال آینده هم کسی جای من بیاید، باید همین مسیر را برود. با ارتباطاتی که من داشتم، توانستیم اقدامات بزرگی در سه گانه انجام دهیم.
وی افزود: متاسفانه در روزهای اخیر اتفاقاتی در فضای مجازی رخ داده بود که ابهاماتی را ایجاد کرد. دیدم تمامی کاندیداها وقتی برنامه می دادند، همان برنامه هایی است که من در فدراسیون اجرایی کردم. نکته جدیدی در برنامه های دوستان ندیدم. در سال های اخیر نیاز به زمان داشتیم تا نتایج خوبی بگیریم. الان هم که مجمع اعتماد کرد و می توانیم معایب را بپوشانیم. البته نیاز است که وزارت ورزش Sport و کمیته ملی المپیک هم به ما کمک کنند تا ما این ورزش المپیکی و پرمدال را به خوبی پیش ببریم.
رییس فدراسیون سه گانه در پاسخ به این سوال که چطور با وجود بازنشستگی توانست در انتخابات شرکت کند، تصریح کرد: از نظر سنی که 70 سال را محدودیت در اساسنامه قرار دادند. من از این نظر مشکلی ندارم و اگر عمری باشد، می توانم در یک دوره دیگر هم شرکت کنم. البته بازنشسته هستم؛ اما طبق قانون Law با توجه به سابقه 8 سال ایثارگری و جانبازی توانستم در انتخابات باشم.
صبور در پایان در واکنش به اینکه انتقاداتی بابت سفرهای خارجی اعضای فدراسیون مطرح شده، بیان داشت: متاسفانه بداخلاقی هایی صورت گرفت. من به دوستانم اجازه ندادم وارد این فضا شوند. من عضویت هیات رییسه و نایب رییس کنفدراسیون آسیا هستم. همچنین عضو کمیسیون جهانی هستم و با توجه به این سمت ها حداقل باید 3 سفر خارجی بروم. حالا به شما می گویم اگر دوستان یک مورد ثابت کردند که من فردی را بدون ارتباط با سه گانه اعزام کردم، من حاضرم بازخواست شوم. من خودم روی این مسائل بسیار حساس هستم و بیت المال و حق الناس را می دانم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 338263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟