جام حذفی، جام خوشبختی استقلال و شفر می‌شود؟

استقلال در لیگ هفدهم روزهای خوبی را تجربه نکرده است. هر چند با حضور شفر آبی های تهرانی ثبات نسبی را تجربه می کنند؛ اما با توجه با اختلافی که این تیم با صدر جدول دارد و البته بازی های فشرده نیم فصل دوم، آبی پوشان کار سختی برای جبران فاصله تا صدر جدول دارند.
از سوی دیگر آبی های تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا نیز در گروه مرگ قرار دارند و 6 بازی بسیار سخت در انتظار آنها است و استقلالی ها باید رقابت سخت و فرسایشی را برای صعود از گروه پشت سر بگذارند.
اما داستان جام حذفی برای آبی ها متفاوت است. استقلال Esteghlal توانسته تا مرحله یک چهارم نهایی خود را بالا بکشد و کار سختی برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر ندارد. آبی های تهرانی در مسابقات جام حذفی همواره عملکرد خوبی داشتند و یکی از مدعیان این جام بودند و در فصل جاری نیز نشان دادند که عادت خود برای مدعی بودن در جام حذفی را ترک نکردند. استقلال در صورت صعود به جمع 4 تیم برتر جام حذفی نیز شانس بالایی برای صعود به بازی فینال دارد و این جام برای آبی پوشان بسیار در دسترس به نظر می رسد. کسب یک جام در فصل سخت و پرهیاهوی هفدهم اتفاقی است که می تواند سال سخت آبی ها را با موفقیت به پایان برساند و این جام پتانسیل این را دارد که جام خوشبختی استقلال و شفر در فصل جاری فوتبال ایران شود؛ به ویژه آنکه قهرمانی در جام حذفی از جمله گزینه هایی است که موجب تمدید قرارداد شفر برای فصل آینده می شود و این سرمربی آلمانی نیز انگیزه های زیادی برای موفقیت در این جام دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 337767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟