روزهای خوب مهاجم مراکش در سوپرلیگ ترکیه

خالد بوطیب، مهاجم ملی پوش مراکشی، که در تیم مالاتیاسپور ترکیه توپ می زند، از اینکه نامش در بین هواداران فوتبال ترکیه شناخته شده، ابراز خوشحالی کرد و این مسئله را عامل مهمی در وفق دادن خود با تیمش قلمداد کرد.
بوطیب در گفتگو با خبرگزاری آناتولیا اظهار داشت: برای من بسیار مهم است که جزئی از ترکیب تیم باشم و به دلیل اینکه توانستیم هوادارانمان را شاد کنیم، خوشحال هستیم. ما تلاش می کنیم بهترین عملکرد را در میدان نشان دهیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
بوطیب در بخش دیگری از صحبت هایش به تمجید از دو همبازی اش در تیم ملی که شاغل در سوپرلیگ ترکیه هستند یعنی نبیل بلهاندا، هافبک گالاتاسرای و نبیل دیرار، مدافع تیم فنرباغچه پرداخت.
این مهاجم مراکشی در فصل گذشته در لیگ 2 فرانسه 30 گل به ثمر رساند و کمک شایانی به صعود استراسبورگ به سطح اول فوتبال فرانسه کرد.
در ابتدای فصل جاری، بوطیب به تیم مالاتیاسپور ترکیه منتقل شد و تا کنون در چهارده بازی برای تیمش 7 گل به ثمر رسانده است و پایین تر از گلزنان سرشناسی چون گومیس، ییلماز و آدبایور، در رده هشتم برترین گلزنان سوپرلیگ ترکیه قرار گرفته است.
همچنین تیم مالاتیاسپور که چندی پیش در روز درخشش پیام صادقیان، در جام حذفی مغلوب عثمانلی شده بود، در سوپرلیگ شانزده تیمی ترکیه رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 337403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟