پرسپولیس، استقلال، سپیدرود و تراکتور در صدر پر بازدیدها

در این بررسی وب سایت رسمی ۱۶ تیم لیگ برتری فوتبال کشور بر مبنای رتبه بندی سایت مرجع " الکسا " مورد ارزیابی و مقایسه قرار گرفته اند.
بنابراین گزارش قرار گیری تیم های پرطرفدار پرسپولیس، استقلال، سپیدرود و تراکتور در رتبه های اول تا چهارم این ارزیابی قابل پیش بینی بود و پیشتر هم در نظرسنجی برنامه نود این چهار باشگاه به عنوان چهار تیم پرطرفدار ایران قرار گرفته بودند.
در این رده بندی سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با فاصله ای زیاد در صدر قرار دارد و پس از آن سایت باشگاه استقلال Esteghlal در رتبه دوم است و دو سایت باشگاه سپیدرود و تراکتورسازی در فاصله ای نزدیک در رده های سوم و چهارم قرار دارند و در آماری که سال گذشته هم مورد ارزیابی قرار گرفته بود همین رده بندی حاصل شده و تنها جای سپیدرود تازه لیگ برتری شده با تراکتورسازی عوض شده است.
نکته جالب این رتبه بندی به نزول باشگاه نفت از رتبه ششم سال گذشته به رده دوازدهم و صعود سایپا از رتبه بیستم به رتبه دهم است که می توان نتیجه گرفت حضور علی دایی در هر باشگاهی هرچند بی هوادار بازهم مورد توجه افکار عمومی واقع می شود.
اما آنچه که در این بررسی بسیار برجسته است و به چشم می آید عدم داشتن سایت رسمی توسط دو باشگاه مشکی پوشان و پارس جنوبی جم است! مشکی پوشان در گذشته دارای وب سایت بوده و مدتهاست تعطیل شده است و پارس جنوبی از لیگ دسته دوم تاکنون فاقد وب سایت رسمی بوده و هنوز هم علی رغم حضور در رتبه های بالای جدول فاقد مرجع رسمی است و تنها به یک کانال ساده تلگرامی اکتفا کرده است.
وب سایت رسمی داشتن یکی از حداقل های اصول رسانه ای در باشگاهداری است و به خصوص اینکه در فرم های حرفه ای شدن ای اف سی در آن تاکید شده و باید نام وب سایت های رسمی هرباشگاه در آن درج گردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 337187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟