افتخاری: با این شرایط سپیدرود سقوط می‌کند

علی افتخاری عضو هیات مدیره باشگاه سپیدرود در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه سپیدرود در ارتباط با وقایع ۲۴ ساعته باشگاه سپیدرود، موضعگیری تند و انتقادی داشته اند که در زیر می توانید مشروح صحبت های او را دنبال کنید.
نباید شتاب زده عمل کنیم
متاسفانه مسائلی در خصوص تیم فوتبال سپیدرود پیش آمده که می‌تواند حاصل نیم قرن تلاش این باشگاه محبوب را با چالش جدی مواجه کند. ما بدنبال خریدار و اسپانسری بودیم که آرامش تیم را تضمین کند و در یک برنامه‌ریزی منطقی در حفظ تیم در لیگ برتر تلاش کند بنابراین نباید با عجله وشتاب غیر منطقی آرامش تیم را برهم بزنیم.
روند 24 ساعت اخیر حاصل جز سقوط Fall ندارد
روی سخن من با همه است که آنچه طی ۲۴ ساعت گذشته در رابطه با تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش آمده در واقع بیانگر این است که در بن بست می‌تازند و این حاصلی جز تضعیف، سقوط و نابودی سپیدرود را ندارد.
با جنجال نمی توان مشکلات را حل کرد
یک باشگاه حرفه ای قواعد و قوانینی دارد که با توجه به این قوانین که بر گرفته از مجموعه قوانین فیفا است راه حل برای همه مسائل و مشکلات پیش بینی شده و با جنجال نمی‌توان مشکلات را حل کرد.
نباید برای حذف یکدیگر شتاب کنیم
برای صعود تیم فوتبال سپیدرود به لیگ برتر افراد مختلفی در سالیان گذشته تلاش کرده اند که نباید واژه قدرشناسی را نادیده بگیریم و من همه افراد را به خویشتن داری دعوت میکنم تا سپیدرود به آرامش برگردد و چون هنوز تیم در اختیار اداره کل ورزش Sport و جوانان گیلان است مراحل انتقال آن نیز می‌بایست طبق توافق به عمل آمده انجام شود و نباید برای حذف همدیگر عجله و شتاب غیر منطقی انجام دهند.
اگر بازیکن مربی را انتخاب یا برکنار کند باید فاتحه آن فوتبال را خواند
ضمناً اگر روزی به این مرحله برسیم که بازیکنان یک تیم بخواهند مربی را انتخاب یا اخراج کنند باید فاتحه فوتبال را بخوانیم. یک بار دیگر توجه همه افراد دست اندرکار تیم سپیدرود را به مجموعه قوانین فیفا و AFC جلب میکنم و نباید با حرکات غیر منطقی شادی یک شهر را به تلخی و ناکامی تبدیل کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 336371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟