تغییر موضع مسلمان در تعویضش با بشار رسن

محسن مسلمان که پیش از این با واکنشی غیرحرفه‌ای به تصمیم برانکو ایوانکوویچ، مورد غضب او قرار گرفته بود و حتی نیمکت نشینی چند هفته‌ای را تجربه کرده بود، در بازی با نفت آبادان عکس العمل جدیدی داشت.
مسلمان که با 7 پاس گل اکنون برترین پاسور لیگ محسوب می‌شود، در اواسط دیدار مقابل نفت آبادان از سوی برانکو تعویض شد تا بشار رسن جانشین او شود. مسلمان در زمان تعویض این بار برخلاف گذشته با رویی خوش به سمت هافبک عراقی تیمش رفت و در ادامه با برانکو و دیگر نیمکت نشینان تیم دست داد و بدون اعتراض به این تصمیم روی نیمکت حاضر شد.
رسن نیز در زمان حضور کوتاه مدت خود در زمین، توانست با نمایشی قابل توجه سازنده یکی از گل‌های تیمش لقب گیرد. محسن مسلمان که بعد از افت در اوایل فصل این روزها بار دیگر به شرایط آرمانی نزدیک شده، یکی از نفراتی است که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد و برانکو در لیست نفرات مدنظرش برای ادامه همکاری، نام او را نیز قرار داده است تا باشگاه مذاکرات برای تمدید قرارداد را با او آغاز کند. ستاره‌ای که در صورت رعایت مسائل خارج از زمین و اخلاق حرفه‌ای مطمئنا جایگاهی بهتر از این پیش رو خواهد داشت و قادر خواهد بود همانند فصل گذشته جایگاهی دست نیافتنی در ترکیب تیم به دست بیاورد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 336355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟