ربروف تا ساعاتی دیگر از الاهلی اخراج می شود

باشگاه الاهلی عربستان تصمیم گرفته سرگئی ربروف، سرمربی اوکراینی خود را برکنار کند و این تصمیم احتمالا تا چند ساعت آینده رسمی خواهد شد.
به نقل از روزنامه الجزیره، این تصمیم پیرو چند نتیجه ضعیف و سطح بازی پایین این تیم از ابتدای فصل جاری گرفته شده است. مسئولان الاهلی چند بار خواستند اعتماد به نفس را به این مربی جوان بازگردانند و فرصت هایی را در اختیار او قرار دادند؛ اما ربروف نتوانست از این فرصت ها استفاده کند و هیچ پوئن تکنیکی به این تیم اضافه نکرده است.
منابع اینطور اعلام کرده اند که هزینه فسخ قرارداد با کل اعضای کادر فنی الاهلی برای مدیران این باشگاه حدود 700 هزار یورو خواهد بود.
این مربی اوکراینی در اوایل فصل جاری پیشنهاد هدایت الاهلی با قراردادی دو ساله را دریافت کرده بود. این تیم اما نتایج منفی پشت سر هم به دست آورد و امتیازات زیادی را از دست داد. در لیگ قهرمانان آسیا هم تا یک چهارم نهایی پیش رفت؛ اما در این مرحله مغلوب پرسپولیس ایران شد.
این روزنامه اشاره کرد که مدیریت الاهلی در حال بررسی کارنامه چند مربی برای انتخاب جانشین ربروف است و هنوز با هیچ کدام از آنها به توافق دست نیافته است.
ربروف که تیمش در بازی شب گذشته مقابل الاحد به تساوی 2-2 رسید، پس از این دیدار گفت: «امتیازات مهمی را در این بازی مقابل یک تیم دفاعی از دست دادیم و اشتباهاتی را مرتکب شدیم. از دست دادن فرصت ها مقابل الاحد باعث شد فشار زیادی روی بازیکنان بیاید. قطعا الان زود است که برای انتهای فصل قضاوت Judgment کنیم و مسابقات مهم بسیاری در ادامه پیش روی ماست.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟