مدافع ایرانی قهرمان لیگ MLS آمریکا شد

تیم اف سی تورنتو آمریکا که پیش از این موفق شده بود خود را به فینال رقابت های ام ال اس برساند با حضور برابر تیم سیاتل ساندرز با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید و توانست عنوان قهرمانی این رقابت ها را به دست بیاورد.
نکته جالب توجه در رابطه با این قهرمانی اینکه استیون(مهرداد) بیت آشور، مدافع راست ایرانی تیم تورنتو نیز از ابتدا در میدان حضور داشت و با بازی خوب و حضور نود دقیقه ای خود، یکی از ارکان پیروزی تیمش لقب گرفت.
بیت آشور یکی از اصلی ترین بازیکنانی محسوب می شد که در موج حضور بازیکنان ایرانی الاصل در تیم ملی ایران و تحت رهبری کارلوس کی روش قرار داشت و با عملکرد خوب خود این مربی را مجاب کرد تا یکی از بازیکنان ایرانی حاضر در جام جهانی 2014 محسوب می شود. اما پس از آن بازی ها وی دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را ندید تا با تمام قوا در خدمت تیم های باشگاهی خود باشد.
مدافع راست سابق تیم ملی که این روزها با پیراهن تیم اف سی تورنتو در فوتبال آمریکا حاضر است پیش از آن به مدت چهارسال برای تیم ونکوور وایت کپس و قبل از آن نیز برای تیم سن خوزه توپ زده است.
تیم تورنتو پیش از حضور در فینال و در دیدار نیمه نهایی نیز با یک تساوی و یک پیروزی برابر تیم کلومبوس کریو موفق شدند خود را به فینال این رقابت های مهم برسانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟