ستاره‌های مراکش قبل از جام جهانی به ایران می‌آیند

تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه باید به مصاف تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش برود. در بین این حریفان بسیار دشوار، تنها تیمی که می توان امید نسبتا قابل توجهی به پیروزی در مقابلش داشت، تیم مراکش است. بنا براین تصور ما و البته امیدواری متقابلی که مراکشی ها به پیروزی مقابل ایران دارند، بازی نخست گروه B در بین تیم های ایران و مراکش بسیار حساس خواهد شد.
مراکشی ها که لژیونرهای متعددی در سطح اول فوتبال اروپا دارند، تعدادی از بازیکنانشان هم در قاره کهن توپ می زنند. در بین لژیونرهای آسیایی فوتبال مراکش، دو بازیکن در تیم های حاضر در لیگ قهرمانان و منطقه غرب آسیا حضور دارند. نکته جالب درباره این دو ملی پوش، این است که هر دو برای بازی با تیم های ایرانی باید تا قبل از جام جهانی برای بازی در تیم های باشگاهی به ایران سفر کنند.
مبارک بوسوفا، هافبک 33 ساله تیم فوتبال مراکش که یکی از باتجربه ترین بازیکنان این تیم به حساب می آید، بازیکن شماره 10 و کلیدی تیم الجزیره امارات است. بوسوفا در این فصل 7 بار برای الجزیره در لیگ بازی کرده و در اولین بازی تیمش در جام باشگاه های جهان هم چند روز پیش 90 دقیقه برای این تیم به میدان رفت. این هافبک کهنه کار 55 بازی ملی در کارنامه دارد و کاپیتان دوم تیم ملی کشورش است. تیم فوتبال الجزیره روز 22 اسفند سال جاری باید در تبریز به مصاف تراکتورسازی برود
دومین بازیکنی که احتمالا در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا سفری به ایران خواهد داشت، یوسف العربی است. مهاجم زهردار تیم الدحیل قطر البته اصلا با جو فوتبال ایران نا آشنا نیست و تا کنون چندبار با تیم های ایرانی روبرو شده است. شاید مهمترین حضور العربی در ایران، دیدار حساس چند فصل پیش الهلال و پرسپولیس باشد که با تک گل همین بازیکن، به سود الهلال به پایان رسید.
العربی سابقه حضور در تیم کان فرانسه و همچنین 4 فصل بازی در لالیگای اسپانیا با پیراهن گرانادا را در کارنامه دارد. این بازیکن در فصل جاری در هر یازده بازی الدحیل به میدان رفته و آمار فوق العاده 16 گل را نیز به نام خودش ثبت کرده و در 41 بازی تیم ملی هم 15 گل به ثمر رسانده است.
یوسف العربی در صورت صعود ذوب آهن اصفهان از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان، روز 14 فروردین سال آتی با تیم الدحیل به اصفهان سفر خواهد کرد و با بازیکنان ایرانی مصاف خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟